کد مطلب: 

204732

عملکرد اپراتورهای سیار و فناوری اطلاعات در پاسخگویی به شکایات مشترکان اعلام شد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵، خبر داد.
عملکرد اپراتورهای سیار و فناوری اطلاعات در پاسخگویی به شکایات مشترکان اعلام شد

به گزارش سیتنا، مهندس مجید حقی، گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد ۴ هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویس های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد ۶ هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به ۶ هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶ به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

میزان شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی سه اپراتور ارتباطی همراه اول، ایرانسل، رایتل و دوازده اپراتور حوزه فناوری اطلاعات اینجا می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

پیوستاندازه
PDF icon جدول رسیدگی به شکایات اپراتورها.pdf28.05 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-15 14:15

افزودن دیدگاه جدید