کد مطلب: 

201321

شبکه ارتباطات زیرساخت، یک شبکه یکپارچه و پویاست

نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: شبکه ارتباطات زیرساخت، یک شبکه یکپارچه و پویاست که توسعه آن در یک استان یا منطقه سبب توسعه کل کشور می شود.
شبکه ارتباطات زیرساخت، یک شبکه یکپارچه و پویاست

به گزارش سیتنا، فرهاد معارفی، نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت که در مراسم معارفه مهندس مرتضی سقایی مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان چهار محال و بختیاری در شهرکرد سخن می گفت، افزود: در حال حاضر ظرفیت ایجاد شده پهنای باند چهارمحال و بختیاری چند برابر نیاز استان تعریف شده است و اگر برنامه مناسبی برای استفاده از این ظرفیت وجود داشته باشد می تواند موجب شکوفایی استان شود.

وی اضافه کرد: در زمان راه اندازی نمایندگی های استانی شرکت ارتباطات زیرساخت، امکانات و نیروی انسانی این ادارات در حداقل ممکن بود و همکاران ما در استان ها برای پیشبرد امور با سختی های فراوانی مواجه بودند و شرایط مطلوب فعلی نتیجه زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همکاران ماست.

در ادامه مهندس سلیمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار نیز طی سخنانی گفت: در طول دولت یازدهم خدمات بسیار زیادی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به استان عرضه شده است.

وی با اشاره به تجارب ارزنده مهندس سقایی، در بخش فناوری اطلاعات استانداری، یاد آور شد: با توجه به سوابق خدماتی ایشان که از مدیران موفق چند سال اخیر است و در حوزه فناوری و اطلاعات همواره منشا اثر مثبت بوده است، امیدواریم شاهد تداوم و توسعه این خدمات در استان باشیم.

مهندس سلیمانی ابراز امیدواری کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت در این استان با استفاده بهینه از فرصت ها برای استمرار خدمت به مردم بهره گیرد.

در ادامه مراسم از خدمات مهندس آزمون، مدیرکل پیشین ارتباطات زیرساخت استان چهار محال و بختیاری تقدیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-03 15:00

افزودن دیدگاه جدید