کد مطلب: 

200763

لزوم توجه به صرفه اقتصادی و سوددهی عملیاتی در توسعه فیبرنوری

دکتر فیروز آبادی در بازدید از توانمندی های شرکت مخابرات ایران در بخش فیبر نوری، گفت: اقدامات شرکت مخابرات ایران در حوزه فیبر نوری، یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه زیرساخت ارتباطی، تحقق دولت الکترونیک و حرکت به سمت شهر هوشمند است.
لزوم توجه به صرفه اقتصادی و سوددهی عملیاتی در توسعه فیبرنوری

به گزارش سیتنا، دکتر فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از نمایشگاه توانمندی های شرکت مخابرات ایران در حوزه فیبرنوری و تجیهزات وابسته، با تشکر از اقدامات شرکت مخابرات ایران، گفـت: توسعه زیرساخت های ارتباطی و شکل گیری دولت الکترونیک، پیش نیاز حرکت به سمت شهر هوشمند و کاهش آلودگی و ترافیک است.

وی افزود: آینده توسعه فیبرنوری بسیار روشن است، البته باید مساله صرفه اقتصادی و سوددهی عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.

دکتر فیروزآبادی افزود: مرکز ملی فضای مجازی حداکثر تلاش خود را در مسیر کمک رساندن به شرکت مخابرات ایران برای توسعه زیرساخت بخش ثابت وسیار کشور ، انجام می دهد.

وی همچنین با بیان شیب تند تولید محتوا در فضای مجازی و گسترده شدن بازار، تحریک تقاضا را یکی از مهم ترین سرفصل های لازم برای توسعه فیبر نوری عنوان کرد.

دکتر فیروزآبادی همچنین از نمایشگاه دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در بخش فیبر نوری، فیبر تا ساختمان، فیبر تا منزل، سرویس های ارزش افزوده و حمایت از کسب و کارهای نوپا بازدید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-19 11:49

افزودن دیدگاه جدید