کد مطلب: 

200398

برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجوی ارشد رگولاتوری در دانشکده پست و مخابرات

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، با ابراز امیدواری نسبت به پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک، در رشته رگولاتوری پذیرش دانشجو در دوره ارشد داشته باشیم.
برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجوی ارشد رگولاتوری در دانشکده پست و مخابرات

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان، از تصویب رشته های جدید در زمینه تجارت الکترونیک، امنیت و شبکه در دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات خبر داد و گفت: برای سال تحصیلی جدید مقدمات اخذ مجوز دوره های جدید انجام شده و در این رشته ها پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

یزدانیان با ابراز امیدواری نسبت به پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک، در رشته رگولاتوری پذیرش دانشجو در دوره ارشد داشته باشیم.

وی همچنین دیگر موفقیت دانشکده را اخذ گواهینامه ایزو 2015 عنوان کرد و گفت: این برای دانشکده افتخار بزرگی است که موفق شده در کل کشور جزء معدود مجموعه هایی باشد که به کسب این ایزو نائل آید و در عین حال در بین دانشگاه ها نیز جزء نخستین دانشگاه ها به شمار می رویم که موفق به اخذ این گواهینامه شده ایم که جای تقدیر دارد.

یزدانیان در بخش دیگری از سخنان خود که به مناسبت روز معلم سخن می گفت، انتخاب شغل معلمی را انتخاب راه عاشقانه ای برشمرد که تعلیم و تعلم و تتبع از شاخصه های آن است و افزود: بی گمان با دانشی که در معلمان و اساتید گرانقدر وجود دارد هر شغل دیگری که برمی گزیدند موفق بودند که البته با انتخاب معلمی کار دشوارتر را برگزیدند که ارزشمند است.

وی با ارج نهادن به زحمات اساتید دانشکده، ابراز امیدواری کرد: فضایی فراهم شده باشد که در آن اساتید و مدرسین با آرامش خیال به تحقیق و تدریس مشغول باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-07 08:36

افزودن دیدگاه جدید