کد مطلب: 

200382

تقدیر از شرکت مخابرات ایران در نخستین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی

شرکت مخابرات ایران با توجه به ارزیابی مسئولیت اجتماعی با روش استاندارد اروپا (GRI) موفق به کسب لوح تقدیر از کمیته داوران نخستین جایزه مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی شد.
تقدیر از شرکت مخابرات ایران در نخستین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محورهای اصلی جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران  شامل رهبری و فرایند های درون سازمانی،  بازار و صنعت محیط کار و کارکنان،  محیط زیست و جامعه و کشور است.

همچنین در این مراسم که با حضور 45 شرکت داخلی  متعهد به مسئولیت اجتماعی در سطح شرکت ها برگزار شد، شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه جانبی همایش مسئولیت اجتماعی با برند تانوما حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش اهداف جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی به شرح زیر است:

1-    معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن

2-    ایجاد تحول در نظام مدیریتی سازمان‌ها

3-    تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران، اعضای هیئت‌مدیره و سایر ذینفعان

4-    بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی

5-    تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالشها و ریسک های اجتماعی و زیست محیطی بنگاهها

6-     فراهم کردن زمینه  حرکت شرکتهای ایرانی به سمت تدوین گزارش های مسئولیت اجتماعی

7-    ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی

8-    تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش چالش های اجتماعی و زیست محیطی

9-    فراهم کردن استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روشهای خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-06 14:17

افزودن دیدگاه جدید