کد مطلب: 

200101

واریز سود سهامداران حقیقی همراه اول از 16 اردیبهشت ماه

هفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور حدود ۹۴.۷۶ درصد سهامداران در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
واریز سود سهامداران حقیقی همراه اول از 16 اردیبهشت ماه

به گزارش خبرنگار سیتنا، در مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول پس از سخنان رئیس مجمع و مدیرعامل و استماع گزارش حسابرس و نظرات سهامداران؛ در خصوص تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره، سود تقسیمی، روزنامه های کثیرالانتشار چاپ آگهی، پاداش و حق جلسه  هیأت مدیره تصمیم گیری شد.

در جلسه مذکور با نظرخواهی از سهامداران حاضر و استماع سخنان تعدادی از اعضای هیأت رئیسه، با توزیع ۹۸ درصد سود محقق شده موافقت، و برای هر سهم، تقسیم ۷هزار ریال سود در نظر گرفته و مقرر شد سود سهامداران حقیقی از 16 اردیبهشت لغایت ۱۰خردادماه واریز شود.

همچنین در خصوص میزان پاداش و حق جلسه هیأت مدیره و نیز انتخاب روزنامه برای چاپ آگهی های مجمع تصمیم گیری شد. بر این اساس مقرر شد پاداش و حق جلسه اعضای حقوقی هیأت مدیره؛ شامل «مخابرات ایران»، «گسترش الکترونیک مبین»، «مهراقتصادمبین»، «مخابرات استان اصفهان» و «مخابرات استان تهران» همچون سه سال گذشته پرداخت شود و افزایشی نداشته باشد.

در ادامه این مراسم در جلسه فوق العاده، دو عضو حقوقی هیأت مدیره به علت انحلال شرکتهای مخابرات استان های تهران و اصفهان و ادغام در شرکت مخابرات ایران، تغییر و شرکت های «مدیریت سامان سازه غدیر» و «کاراشاپ» به عنوان جایگزین معرفی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-26 16:39

افزودن دیدگاه جدید