کد مطلب: 

194909

حضور اتیک در نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری

شرکت اتیک به عنوان مجری پروژه های کارت شهروندی و پرداخت خرد شهری در کشور، با حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری جدیدترین تولیدات و توانمندی های خود در این صنعت را عرضه می کند.
حضور اتیک در نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، از چهاردهم تا هفدهم دی ماه در تهران برگزار می شود و علاوه بر سازمان های حمل و نقل شهری، شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و خدمات شهری نیز در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدات، خدمات و تکنولوژی های نوین این عرصه را به نمایش می گذارند.

اتیک به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده راه‏ حل ‏ها و رویکردهای نوین پرداخت خرد الکترونیکی که تاکنون در چندین شهر کشور از جمله مشهد مقدس، کیش، اهواز، قزوین، اصفهان، کرمان و کرمانشاه مجری پروژه کارت شهروندی بوده است، با حضور در این نمایشگاه به معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردهایش در حوزه خدمات شهری می پردازد.

استفاده از فناوری های روز دنیا در حمل و نقل شهری، برنامه ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری روزهای چهاردهم تا هفدهم دی ماه ازساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب دایر است و شرکت اتیک در غرفه اتوبوسرانی کرمان میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-03 13:26

افزودن دیدگاه جدید