کد مطلب: 

193857

سفر مالزی و کارت هدیه برای خریداران نخست Mate 9 هواوی

شرکت هواوی با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو گوشی هوشمند و قدرتمند خود را با نام Mate 9 پیش فروش می کند.
سفر مالزی و کارت هدیه برای خریداران نخست Mate 9 هواوی

به گزارش سیتنا، دوستداران سری Mate هواوی می توانند از تاریخ 24 آذر تا 2 دی با مراجعه به وب سایت بامیلو و پیش ثبت نام این محصول ، از اولین خریداران Huawei Mate 9 باشند و از جوایز ویژه هنگام خرید بهره مند شوند.

کاربرانی که طی این تاریخ در وب سایت بامیلو برای خرید قدرتمندترین و سریع ترین فبلت حال حاضر جهان پیش ثبت نام را انجام داده اند می توانند در تاریخ دوم دی ماه به مجتمع پایتخت مراجعه کنند  جوایز ویژه نقدی و غیره نقدی دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، 99 نفر اولی که به فروشگاه هواوی در مجتمع پایتخت خیابان میرداماد برای خرید Mate 9 مراجعه می کنند جوایز ویژه ای دریافت خواهند کرد. 

هواوی به 9 خریدار نخست Mate 9، تور سفر به مالزی را هدیه خواهد داد. همچنین نفرات دهم تا 49ام ، یک دستگاه P8 Lite و یک کارت هدیه 300 هزار تومانی، نفرات 50 تا 69 ام  یک کارت هدیه نیم میلیونی و نیز نفرات 70 تا 99 ام کارت هدیه 200 هزار تومانی دریافت می کنند و در آخر قرعه کشی چهار سفر کیش برای تمامی شرکت کنندگان انجام می شود.

علاقه مندان به خرید Huawei Mate 9 می توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه هواوی با آدرس اینترنتی http://www.bamilo.com/huawei-shop مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-15 15:27

افزودن دیدگاه جدید