کد مطلب: 

192352
مشاور ارشد مدیرعامل ایران کیش:

ماژولاریتی بودن دیتاسنتر کانتینری از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است

مشاور ارشد مدیرعامل ایران کیش در خصوص محصول نارین 2020، گفت: با توجه به تجربیات زیادی که در سیستم های بانکی و شرکت‌های خصوصی دارم به جرات می‌گویم که اولین بار است چنین تشکیلات قوی در زمینه دیتاسنتر را شاهدم.
ماژولاریتی بودن دیتاسنتر کانتینری از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است

"محمد لریان فرد" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در غرفه شرکت نارین تک فرتاک در نمایشگاه تراکنش که از امروز به مدت 3 روز در بوستان گفتگو آغاز به کار کرده است، با اشاره به مزایای استفاده از دیتاسنتر متحرک ماژولار شرکت نارین تک فرتاک، اظهار کرد: به نظر من سیستم های بانکی باید از این محصول استفاده کنند و با توجه به هزینه های زیادی که برای دیتاسنتر از سوی سازمان‌ها و بانک‌های مختلف صورت می‌گیرد ضرورت استفاده از این دیتاسنتر صد چندان می شود.

وی با بیان اینکه بانک ها در مراکز تجاری بوده و بخش زیادی از هزینه‌ی خود را صرف فضای مناسب و دیتاسنتر می‌کنند، افزود: این در حالی است که بانک ها و سازمان های مختلف می توانند با هزینه های بسیار کمتری نیازهای خود را تامین کنند و در عین حال مشکلاتشان نیز کاهش یابد.

مشاور ارشد مدیرعامل ایران کیش همچنین با اشاره به مزیت های استفاده از دیتاسنتر کانتینردار ماژولار، تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم این محصول آن است که می توانیم بر اساس نیاز بخش های مختلف، این محصول را خریداری کرده و در زمان نیاز دوباره اقدام به خرید کنیم، ولی در گذشته باید هزینه های سنگینی برای خرید محصولی پرداخت می‌شد که شاید فقط اجزایی از آن مورد استفاده قرار می گرفت.

وی، در عین حال بیان کرد:  استتار، متحرک بودن و الزاماتی از این قبیل مفاهیم اساسی پدافند غیرعامل است که امکان رعایت آنها در دیتاسنترهای قدیمی وجود ندارد، اما محصول شرکت نارین تک فرتاک با داشتن این قابلیت ها برتری قابل توجهی نسبت به دیتاسنترهای سنتی دارد.

وی ادامه داد: بانک ها و سازمان هایی که به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات حساس ملی ملزم به احداث سایت های پشتیبان و رعایت الزامات پدافند غیرعامل هستند می توانند با به کارگیری این محصول نیازهای خود را براورده کنند.

مشاور ارشد مدیرعامل ایران کیش همچنین ماژولاریتی و قابلیت توسعه‌ی این محصول را از جمله ویژگی های مهم این محصول دانست و در عین حال بیان کرد: این پارامتر از موارد بسیار مهم این محصول محسوب می‌شود که بدون شک آن را در بین نمونه های این محصول ممتاز می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-01 19:01

افزودن دیدگاه جدید