کد مطلب: 

192295

سرویس‌های مبتنی بر فیبرنوری، اصلی‌ترین محرک رشد و درآمد است

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: سهم فناوری های دسترسی مبتنی بر فیبرنوری در میزان رشد مشتریان بسیار چشمگیر است به صورتی که سرویس‌های مبتنی بر فیبر اصلی‌ترین محرک رشد درآمد در حوزه‌ی مخابرات هستند.
سرویس‌های مبتنی بر فیبرنوری، اصلی‌ترین محرک رشد و درآمد است

به گزارش سیتنا، مهندس تراکمه با  تشریح برنامه کارگاه آموزشی فیبرنوری، افزود: تولیدکننده هایی که در این کارگاه حضور دارند به ارائه تجربیات خود برای راهبری بهتر پروژه فیبر نوری خواهند پرداخت.

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران با بیان جایگاه توسعه ای فیبر در ره نگاشت پنج ساله، گفت: بررسی ها در روند ترافیک شبکه در دنیا نشان می دهد، حجم ویدئو در کل حجم اینترنت مصرفی و ترافیک شبکه رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه سرویس های باند پهن سهم درآمد بیشتری را در 10 سال آینده به خود اختصاص می دهند، افزود: بازیگران این عرصه جدید منحصر به اپراتورهای موبایل نیست و سهم بازار با توجه به ورود این بازیگران ، تغییر یافته و دگرگون شده است.

مهندس تراکمه گفت: با توجه به اینکه 85 درصد از ترافیک همچنان زیر سقف تولید می شود، افزود: 4 درصد از ترافیک در حال حرکت، 50 درصد در خانه ، 35 درصد در کار ، 11 درصد در فضای آزاد است؛ بدین ترتیب لزوم ارائه فیبر نوری و حرکت به این سمت کاملا احساس می شود.

وی افزود: تمام بازیگران اصلی واپراتورهای مخابراتی بزرگ دنیا این مسیر را پیموده اند و روند فناوری ورود ما به این عرصه را گریز ناپذیر ساخت است.

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: برنامه های جمعیتی برنامه های ملی، کیفیت پایین شبکه های موجود و رقابت شدید به عنوان یک نقطه تمایز محرک های اصلی ورود به بازار گسترده فیبرنوری برای کشورمان است.

وی افزود: در برنامه ره نگاشت پنجساله شرکت مخابرات ایران در بحث ضرورت ها ، بهبود عملکرد مالی روند صنعت در دنیا و گسترش سبد فناوری های شرکت مخابرات ایران فعالیت ها را به فناوری مبتنی بر فیبر رهنمود می سازد.

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران با تشریح الزامات درون سازمانی و برون سازمانی توسعه فناوری فیبرنوری گفت این الزامات در بخش درون سازمانی شامل استراتژی ، منابع انسانی ، سازمان دهی ، طراحی ، فرآیند ها ، تامین تجهیزات، سرویس، بازاریابی، خدمات پس از فروش و استانداردها می باشد.

وی در پایان گفت: شرکت مخابرات ایران با توسعه شبکه دسترسی فیبر کشور، نقش تاریخی خود را در ارتقای جایگاه ایران در عرصه باند پهن جهانی ایفا خواهد نمود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-29 19:26

افزودن دیدگاه جدید