کد مطلب: 

191183
دکتر واعظی در پاسخ به خبرنگار سیتنا در تلکام:

وزارت ارتباطات تمایلی به ادغام تلکام و الکامپ ندارد/ بهتر است رقابت تلکام و الکامپ ادامه داشته باشد/ اگر برگزار کنندگان این دو نمایشگاه برای ادغام به بلوغ رسیدند، ما هم حمایشان می‌کنیم

وزیر ارتباطات در نشست خبری تلکام و در پاسخ به سیتنا، گفت: وزارت ارتباطات تمایلی به ادغام تلکام و الکامپ ندارد و بهتر است رقابت این دو نمایشگاه ادامه داشته باشد.
وزارت ارتباطات تمایلی به ادغام تلکام و الکامپ ندارد/ بهتر است رقابت تلکام و الکامپ ادامه داشته باشد/ اگر برگزار کنندگان این دو نمایشگاه برای ادغام به بلوغ رسیدند، ما هم حمایشان می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی که در حاشیه‌ی بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام در نشست خبری حضور یافته بود، در پاسخ به خبرنگار سیتنا در خصوص بحث ادغام نمایشگاه تلکام با الکامپ، گفت: وزارت ارتباطات تمایلی به ادغام تلکام و الکامپ ندارد و بهتر است رقابت تلکام و الکامپ ادامه داشته باشد.

واعظی توضیح داد: بنده در دو سال گذشته هم به این سوال پاسخ دادم و همان پاسخ قبل را تکرار می‌کنم. تمایل وزارت ارتباطات بر این است که ما یک نمایشگاه بزرگ بین المللی داشته باشیم که تمام خانواده‌ی بزرگ ICT کشور همه با هم، انرژی، توانایی و روابط خارجی‌شان هم افزا و هم سو شود و ما یک نمایشگاه بین المللی کامل داشته باشیم، این هم علاقه‌ی ماست، اما وقتی نمایشگاهی به این خوبی درحال برگزاری است و یک رقابتی نیز بین تلکام و الکامپ وجود دارد چرا بخواهیم آن را بهم بزنیم. هر وقت دوستان برگزار کننده به این بلوغ رسیدند که با هم همکاری کنند ما هم حتما حمایتشان خواهیم کرد.

گفتنی است؛ بحث تجمیع تلکام و الکامپ برای نخستین بار توسط مهندس جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذرماه 93 مطرح شد و ابراز امیدواری شد که از سال 94 و با تجمیع  الکامپ و تلکام شاهد برگزاری نمایشگاهی در شان و جایگاه کشور در حوزه ICT باشیم؛ اگرچه این آرزوی رئیس سازمان فناوری اطلاعات در سال گذشته محقق نشد و این دو نمایشگاه همچنان به صورت مجزا به کارشان ادامه دادند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-25 12:51

افزودن دیدگاه جدید