کد مطلب: 

190914

زن یهودی عراقی‌تباری که توانسته به حریم اینترنتی داعش نفوذ کند

ریتا اولین کسی است که پس از هر عملیات تروریستی در هر نقطه‌ای از جهان مثلث‌‎ «سی.آی.ای، اف. بی. آی و بخش اطلاعاتی کاخ سفید» به سراغ او می‌روند و با او تشکیل جلسه می‌دهند.
زن یهودی عراقی‌تباری که توانسته به حریم اینترنتی داعش نفوذ کند

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از The New Yorker، ریتا زن یهودی عراقی‌تباری است که در سال 1963 در شهر بصره متولد شد، او اکنون مقیم آمریکاست اما کسی از آدرس دقیق یا محل زندگی‌اش اطلاعی ندارد. ریتا اولین کسی است که پس از هر عملیات تروریستی در هر نقطه‌ای از جهان مثلث‌‎ «سی.آی.ای، اف. بی. آی و بخش اطلاعاتی کاخ سفید» به سراغ او می‌روند و با او تشکیل جلسه می‌دهند.

او با قدرت تمام در یک اتاق بسته در دفتر یا در خانه‌اش از طریق کامپیوتر مرزهای مجازی را در می‌نوردد و وارد حریم اینترنتی داعش در عراق و سوریه می‌شود. ریتا با اینکه هزاران کیلومتر دور از داعش زندگی می‌کند، اما با استراق سمع و ربودن اطلاعات بسیار حساس از طریق اینترنت و از درون اتاق‌های تاریک داعشیان، لرزه به اندام این گروه انداخته است.

طبق اطلاعات منابع خبری، ریتا به چهار زبان مسلط است او با ابزارهای خود با اسلحه‌ای نرم که همان کامپیوتر و اینترنت باشد از ایالات متحده به قلمرو داعش می‌تازد و در حالی که داعشیان در حال چرت زدن هستند مهمترین اطلاعات آنها را می‌رباید و پیش از آنکه از خواب بیدار شوند، اسرار آنها را به دست می‌آورد.

ریتا در سال 2002 خبرگزاری استراق سمع از شبکه‌های سری تروریستی را راه اندازی کرد، این خبرگزاری جدید « International Terrorist Entities»(SITE) نام دارد.

او هر اطلاعات تصویر، ویدیویی و یا نوشتاری از تروریست‌ها به دست آورد آنها را برملا کرده، در این وبسایت منتشر و پخش می‌کند. بارها ویدیوهای عملیات انتحاری را قبل از اینکه داعشی‌ها از رسانه‌های خود پخش کنند، در معرض دید کاربران صفحه خود قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-14 18:19

افزودن دیدگاه جدید