کد مطلب: 

190493

رشد مطبوعات در دولت یازدهم از همه دولت ها بالاتر است

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم احترام به تلاش ها و زحمات انجام شده دولت با وجود نگاه سیاسی متفاوت گفت: رشد مطبوعات در دولت تدبیر و امید، نسبت به همه دولت ها بالاتر بوده است.
رشد مطبوعات در دولت یازدهم از همه دولت ها بالاتر است

به گزارش سیتنا، حسین نوش آبادی در آیین افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان ماسال اظهار کرد: دولت ها ، نمایندگان احزاب و گروه ها نیستند و هر دولتی با هر نگاه و تفکری، به عنوان قوه مجریه نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: ما به شایسته سالاری و تجربه مدیران اهمیت می دهیم و از همه کارشناسان و مدیران و از همه جناح ها برای تقویت برنامه های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی کشور استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه نشر ، کتاب ، سینما ، مطبوعات و رسانه ها گام های خوبی برداشته شده، گفت: رشد مطبوعات در این دولت نسبت به همه دولت ها بالاتر بوده و با 131 هزار عنوان کتاب و 13 درصد رشد کمی نسبت به دولت های قبلی، در حوزه نشر گام های بلندی برداشته شده است.

نوش آبادی افزود: گردش اقتصاد سینما امروز به بالاترین سطح خود در تاریخ کشور رسیده و در طول چهار ماه امسال، در حوزه سینما، حدود 600 میلیارد ریال گردش مالی ثبت شده که در تاریخ ایران بی سابقه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از خبرنگاران بعنوان چشمان بینا و گوش های شنوای مردم و دولت یاد و از تلاش های آنان برای انتشار و انعکاس فعالیت های دولت و همچنین طرح و انتقال مشکلات مردم به دولتمردان تشکر کرد.

نوش آبادی در خصوص بیمه خبرنگاران اظهار کرد: یارانه بیمه خبرنگاران را در این دولت ایجاد کردیم تا امنیت شغلی بین خبرنگاران بوجود آید.

وی تصریح کرد: هر رسانه ای اعم از مجازی، مکتوب و خبرگزاری ها در صورت جذب خبرنگار و بیمه کردن آن، حق بیمه خبرنگار به صورت 100 درصد از سوی دولت به آنها پرداخت می شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: یارانه مطبوعات محلی را نیز افزایش دادیم که نسبت به گذشته، یارانه مطبوعات در مناطق محروم بیشتر شده است.

نوش آبادی متذکر شد: اولویت ما در ارائه تسهیلات و یارانه ها در شهرستان ها و مناطق محروم ، بیشتر از مرکز و دولتی هاست؛ حتی یارانه نشریات دولتی نیز حذف و بیشتر به بخش خصوصی پرداخته شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی خبرنگاران، صندوق اعتباری هنرمندان و روزنامه نگاران نیز تاسیس شده که تاکنون بیش از  40هزار نفر از نویسندگان، خبرنگاران و روزنامه نگاران درصندوق اعتباری هنرمندان عضو شده اند.

وی با اشاره به گازرسانی به  11روستای شهرستان ماسال در هفته دولت امسال افزود: انجام کارهای عمرانی، اقتصادی و اجتماعی نشان دهنده تلاش دولتمردان است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: این دولت درتلاش برای خدمت به همه اقشار به ویژه مناطق محروم بوده و شعار دولت، خدمات رسانی و توسعه عادلانه خدمات در همه مناطق بویژه در مناطق کم برخوردار است.

نوش آبادی تصریح کرد: گازرسانی به 400روستا در طول شش ماه و اعتبار قابل توجه هزینه شده برای این پروژه ها ، نشان دهنده اهمیت قائل شدن دولت برای روستاییان و مناطق محروم است.

وی افزود: این طرح، نمونه ای از هزاران پروژه ای است که در هفته دولت درحال بهره برداری و اجراست اما عده ای هم ممکن است این خدمات را نادیده گرفته و درخصوص زحمات دولت بی توجه باشند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: باید واقع بین و حق گرا باشیم و اگر سلیقه و نگاه سیاسی متفاوت وجود دارد، به تلاش ها و زحمات احترام گذاشته شده و برای جامعه بازگو شود چراکه هرکاری که صورت می گیرد، برای رفاه ، امنیت ، آسایش مردم و جامعه است.

همزمان با پنجمین روز هفته دولت، طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان ماسال با حضور حسین نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت افتتاح شد.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-27 23:48

افزودن دیدگاه جدید