کد مطلب: 

249448

ضرورت تقویت پیام رسان های داخلی

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی با اشاره به ضرورت تقویت پیام رسان های داخلی گفت: فعالان فضای مجازی هوشیار عمل کنند.
ضرورت تقویت پیام رسان های داخلی

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی صبح شنبه در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ورامین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ملت ایران است اظهار داشت: فضای مجازی یک جنگ سایبری است و تمامی تهدیدها در فضای مجازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند گفت: طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی نیروهای مخلص بسیجی همواره یار و یاور مردم و نظام اسلامی بوده‌اند و در روزهای سخت و مقاطع سرنوشت ساز به خوبی ایفای نقش کرده‌اند لذا با افتخار اعلام می‌کنم که یکی از شاگردان مکتب بسیج هستم.

نوش آبادی با تاکید بر اینکه امروز دشمن از ابزارهای رسانه‌ای برای القای ناامیدی و تحریف و درست جلوه دادن غلط استفاده می‌کند، افزود: امروز دشمن به دنبال تحریف در این بخش از هویت ملی ما است.

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی عنوان داشت: در تمام چهل سال گذشته ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند؛ باید پیام رسان های داخلی تقویت بشود.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در ادامه بیان داشت: امروز فضای مجازی بر فضای حقیقی بر واقعیت‌ها غلبه کرده است، آنقدر باید ما با مردم شفاف باشیم که مردم حرف ما را نسبت به بیگانگان ترجیح بدهند، امروزه فعالان فضای مجازی باید هوشیارتر عمل کنند و مردم نیز با دیدگاه‌های انقلابی درباره فضای مجازی آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-26 14:01

افزودن دیدگاه جدید