کد مطلب: 

189630

کارگاه آموزشی بین المللی "توسعه‌ی نقشه‌ی راه پهن باند بی‌سیم" به کارش پایان داد

دوره‌ی آموزشی و کارگاه بین المللی "توسعه‌ی نقشه‌ی راه پهن باند بی‌سیم" که با همکاری دانشکده‌ی پست و مخابرات و اتحادیه‌ی جهانی مخابرات برپا شده بود، پس از چهار روز به کارش پایان داد.
کارگاه آموزشی بین المللی "توسعه‌ی نقشه‌ی راه پهن باند بی‌سیم" به کارش پایان داد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دوره‌ی آموزشی چهار روزه و کارگاه مشترک دانشکده‌ی پست و مخابرات و اتحادیه‌ی جهانی مخابرات تحت عنوان Wireless Broadband roadmap development، که با حضور مدرسان و متخصصان ITU برای مدیران و کارشناسان حوزه‌ی ICT کشورهای منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه در ایران برگزار شد، امروز سه شنبه خاتمه بافت.

در مراسم اختتامیه‌ی این دوره‌ی آموزشی، آشیش نارایان نماینده‌ی ITU و حسن پاشایی زاد، رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشکده‌ی پست و مخابرات و مسوول برگزاری این کارگاه، با ایراد سخنانی کوتاه، ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط برگزاری این دوره‌ی آموزشی، از دستاوردهای موثر این دوره سخن گفتند و از حضور نمایندگان کشورهای مختلف تشکر کردند.

دکتر وحید یزدانیان، رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، در مراسم افتتاح این دوره‌ی آموزشی گفنه بود: کشور جمهوری اسلامی ایران با درک اهمیت این موضوع، برنامه‌های گسترده ای را در سطح سیاستگذاری برای توسعه‌ی پهن باند تدوین نموده و از کلیه‌ی فعالان ارتباطات و فناوری اطلاعات خود نظیر اپراتورها درخواست نموده است که برنامه‌های توسعه‌ی خود را در این زمینه تدوین و اجرا نمایند.

یزدانیان اظهار داشت: رگولاتوری و سازمانهای دولتی ایران نیز همراه با بخش خصوصی، موضوعات مختلف کلان نظیر تعرفه گذاری، مدیریت فرکانس، سرویس های قابل عرضه بر بستر پهن باند سیار را مورد توجه قرار داده‌اند.

وی افزود: ما بر این باوریم که ایجاد همگرایی بین اجزای برنامه‌های توسعه‌ی ملی با سایر برنامه‌های توسعه‌ی کشورهای منطقه و ایجاد وحدت رویه در برنامه نویسی می‌تواند ضریب اطمینان از پیاده سازی برنامه ها ارتقاء بخشد و بر این اساس جمهوری اسلامی ایران میزبانی این دوره‌ی آموزشی را بر عهده گرفته است.

وی همچنین گفت: ایران ضمن اعلام آمادگی در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با اتحادیه‌ی جهانی مخابرات از طریق بدنه‌ی آموزشی خود یعنی دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات، آرزومند است برگزاری این دوره‌ی آموزشی باعث ایجاد این وحدت رویه در سطوح ملی و منطقه ای شده و باعث توسعه‌ی همکاری‌ها با اتحادیه جهانی در زمینه‌ی تربیت نیروی انسانی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-09 23:37

دیدگاه‌ها

تصویر میرزایی
از این گونه موارد زیاد باید برگزار بشه به زیر ساخت های کشور کمک میکنه ممنون بابت مطالب مفیدتون افتخار ما آشنایی با شماست امیدواریم روزی باگروه شما همکاری داشته باشیم
ارسال شده توسط میرزایی در 21 مرداد 95 - 18:58

افزودن دیدگاه جدید