کد مطلب: 

188933

تجهیزات پروژه‌ی توانا منتظر ترخیص از گمرک

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از ادامه پیگیری و اجرای تمام پروژه ها در این شرکت خبر داد و گفت: تمامی پروژه های زیرساخت با جدیت پیگیری می شود.
تجهیزات پروژه‌ی توانا منتظر ترخیص از گمرک

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در گفت و گو با سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برخی از پروژه ها اجرا و به بهره برداری رسیده و برخی نیز در حال اجرا است.
وی با اشاره به امضای قرارداد پروژه توانا ادامه داد: این پروژه در حال اجرا است و پیگیر نصب تجهیزات هستیم.
معاون وزیر ارتباطات در مورد اجرای پروژه تدبیر نیز گفت: در حال واردات و ترخیص تجهیزات از خارج از کشور هستیم و پس از آن نصب تجهیزات صورت می گیرد.
آذری جهرمی با اشاره به پیشرفت محسوس پروژه نور، خاطر نشان کرد: تمامی پروژه های زیرساخت با جدیت پیگیری می شود و در این راستا، گام نخست ما استقرار و کامل کردن برنامه هایی است که از قبل بوده اند.
وی گام دوم را هم بندی تجهیزات عنوان کرد و افزود: باید هم بندی تجهیزات به نوعی انجام شود تا به تحقق اهداف اقتصاد ملی و شبکه ملی بینجامد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین راه اندازی مراکز تبادل ترافیک داده و اعمال کاهش قیمت اینترنت از اول مرداد را بخشی از اقداماتی دانست که در جهت اهداف شبکه ملی اطلاعات انجام شده است و گفت: رقابت جدی بین سرویس های داخلی و بین المللی در جریان است و با کاهش قیمت سرویس داخلی حمایت  از تولید کنندگان محتوای داخلی صورت گرفت تا بتوانند در بازار رقابت با سرویس های بین المللی موفق ظاهر شوند.
مدیرعامل زیرساخت از افزایش پهنای باند از چهار هزار گیگابیت به 10 هزار گیگابیت بر ثانیه تا پایان سال با پروژه های در حال اجرا خبر داد و گفت: برای بهبود سرویس باید بخش خصوصی اقدام کند و در این دو سال 22 هزار گروه شکل گرفته که در کنار تولید اپلیکیشن، 80 هزار شغل نیز ایجاد کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-22 16:10

افزودن دیدگاه جدید