کد مطلب: 

188296
معاون اجرایی رئیس جمهور:

تقاضاى افزایش تعرفه‌ی تلفن ثابت مسیر قانونی خود را طی می‌کند/ مسوولان اظهارنظر شتابزده نکنند

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: افزایش برخی از نرخهاى خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است و همانطورکه در مصاحبه وزیر محترم ارتباطات به صراحت امده، این تصمیم هنوز نهایی و ابلاغ نشده است.
تقاضاى افزایش تعرفه‌ی تلفن ثابت مسیر قانونی خود را طی می‌کند/ مسوولان اظهارنظر شتابزده نکنند

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمد شریعتمداری با اشاره به جایگاه قانونی کمیسیون تنطیم مقررات ارتباطات بعنوان کمیسیون تخصصى ذیربط در تصویب مواردی از این نوع تاکید کرد: جزییات این تصمیم در این کمیسیون قانونى مذکور مطرح و تصویب شده و با نامه ى رسمى وزیر ارتباطات وفناورى اطلاعات برای تایید و تصمیم گیری نهایی به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.

وی همچنین توضیح داد: همانطورکه در مصاحبه وزیر محترم ارتباطات به صراحت امده است ، این تصمیم هنوز نهایی و ابلاغ نشده است.

معاون اجرایی رییس جمهور درپاسخ به سؤالى در باره ى مصاحبه اخیر رییس سازمان حمایت تصریح کرد: در مصاحبه نقل شده از ایشان دقت کافی صورت نگرفته و بسیاری از مطالب منتشر شده در اینباره صحیح نیست.

شریعتمداری ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانى صحیح و پاسخگویی مسئولان اجرایی کشور از آنان خواست قبل از کسب اطلاع دقیق از جزییات موضوعات تحت هر شرایطى از مصاحبه واطلاع رسانی ناقص و شتابزده خودداری کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت، افزوده است: تقاضاى افزایش برخی نرخهاى ارائه خدمات تلفن ثابت بعد از سالها عدم تغییر تعرفه ها و به منطور حمایت از توسعه فعالیتهای مرتبط در کمیسیون تنطیم مقررات ارتباطات مطرح و بررسى و تصویب شده است و براى طى بقیه مراحل قانونى بررسى و نهایی شدن به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-24 11:02

افزودن دیدگاه جدید