کد مطلب: 

188170

شبکه‌ی همراه اول در شمال غرب تهران به حالت عادی بازگشت

در پی بروز اختلال در شبکه‌ی همراه اول در شمال غرب تهران که از سحرگاه امروز (جمعه) به دلیل انفجار لوله گاز در منطقه شهران رخ داده بود، از دقایقی قبل شبکه به حالت عادی بازگشت.
شبکه‌ی همراه اول در شمال غرب تهران به حالت عادی بازگشت

به گزارش خبرنگار سیتنا، به دلیل انفجار لوله گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران در بامداد روز جمعه 28 خردادماه، خطوط انتقال فیبر مرکز شهید کاظمیان مخابرات استان تهران دچار قطعی شده و ارتباطات مشترکین همراه اول در منطقه شمال غرب تهران دچار مشکل شده است.

سعید عسکری، مدیرکل ارتباطات همراه اول در خصوص این اختلالات گفته بود: در این اتفاق خطوط تلفن همراه 500 هزار مشترک همراه اول دچار مشکل شده بود که با به کار گیری شیوه های جایگزین، در این ساعات شرکت ارتباطات سیار تلاش کرد تا ارتباطات در حد امکان در این منطقه برقرار شود و مشکل بیش از 350 هزار مشترک برطرف شده بود.

وی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده بود که مشکل مابقی مشترکان نیز تا زمان افطار این مشکل برطرف شود.

در همین حال گزارش‌های دریافتی خبرنگار سیتنا از نقاط مختلف شمال غرب تهران حاکی است که در حال حاضر شبکه‌ی همراه اول برقرار شده و مشترکانی که طی این ساعات با رومینگ ارتباط برقرار می‌کردند، در حال حاضر مستقیم به شبکه‌ی همراه اول متصل شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-17 20:50

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
برگزاری این همه مانورهای پر سر و صدای مدیریت بحران چه فایده ای داره. وقتی با یک حادثه معمولی این وضعیت در شبکه ایجاد میشه اونوقت با حوادث بزرگتر چیکار میخوان بکنند؟!
ارسال شده توسط محمد در 29 خرداد 95 - 18:54

افزودن دیدگاه جدید