کد مطلب: 

187973
دکتر واعظی در جلسه‌ی کنترل پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت:

شرکت زیرساخت پیشران توسعه و موتور تحرک و تحول ICT کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سیاست دولت تدبیر و امید، سیاست توسعه است و فکر می کنیم با توسعه ICT می توان بسترساز تحولات اساسی در جامعه در زمینه اقتصاد و اشتغال زایی شد.
شرکت زیرساخت پیشران توسعه و موتور تحرک و تحول ICT کشور است

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی که به همراه معاونان خود در جلسه کنترل پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت حضور یافته بود، با اشاره به برداشتن گام های مهم توسعه در این بخش، حضور یافته بود، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت پیشران توسعه و موتور تحرک و تحول ICT کشور است و خوشبختانه در 30 ماه گذشته، برنامه ها و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته است.

وی در عین حال تصریح کرد: برای جبران شکاف های باقیمانده از گذشته، نیازمند همکاری گسترده همه بخش ها و فعالان این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شروع تحول در کشور را از توسعه در زیرساخت حوزه ICT دانست و خاطر نشان کرد: می بایست حرکت را بر این اساس اولویت بندی کرد تا، تحول بخش های دیگر هم صورت گیرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه، توسعه و نگهداری و همچنین  از لحاظ کیفیت و خدمت رسانی به دینفعان اظهار امیدواری کرد، با بهره گیری، از توان فکری نیروهای جوان و نخبه هرچه بهتر رضایت ذینغعان را در این حوزه فراهم کرد.  

وی با اشاره به همکاری با دکتر اکبری در حوزه شبکه ملی اطلاعات حضور وی را در هیات مدیره غنیمت دانست و افزود: از ابتدا هم از فعالیت های علمی و ارتباط نزدیک بین دانشگاه و مجموعه استقبال کردیم. با توجه به تحولات سریع حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حضور نیروهای علمی، جوان و متخصص در هیات مدیره زیرساخت لازم است.  

در ادامه دکتر اکبری با تشکر از حسن نظر و اعتماد وزیر به جوانان گفت: از شروع دولت تدبیر و امیدشاهد این توجه، حسن  نظر و اعتماد بودیم و امیدواریم با کوشش در این راه اهداف نظام جمهوری اسلامی در دولت تدبیر و امید تحقق پیدا کند.

وی در ادامه گفت: اقتصاد پیشرفته بدون توجه به ICT ممکن نیست و شرکت ارتباطات زیرساخت جایگاه ویژه ای در این خصوص در کشور دارد و می تواند نه تنها در کشور بلکه در منطقه نقش آفرینی کند.

در این نشست، مهندس محمدجواد آذری جهرمی نیز در گزارشی پروژه های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت را معرفی و در ادامه به راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به اجرای  این پروژه ها اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-11 21:55

افزودن دیدگاه جدید