کد مطلب: 

186267
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

دارائی‌های فروخته شده مخابرات، تماما غیرمولد و هزینه‌زا بوده است

پس از خصوصی سازی مخابرات تاکنون 457 میلیارد تومان از اموال متعلق به مخابرات فروخته شده و در مقابل، حدود 476 میلیارد تومان املاک، خریداری و به لیست دارایی های شرکت مخابرات ایران اضافه شده است.
دارائی‌های فروخته شده مخابرات، تماما غیرمولد و هزینه‌زا بوده است

به گزارش سیتنا، مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش املاک در شرکت مخابرات ایران، با مجوز رسمی و به علت الزامات فنی همانند تجمیع مراکز سوئیچ یا عدم بهره وری و ناکارآمدی بوده است، گفت: پس از خصوصی سازی تاکنون 457 میلیارد تومان از اموال متعلق به مخابرات فروخته شده و در مقابل، حدود 476 میلیارد تومان املاک، خریداری و به لیست دارایی های شرکت مخابرات ایران اضافه شده است.

وی، با تکذیب برخی شایعات پیرامون فروش املاک مخابرات، گفت: فروش املاک با توجه به قوانین موجود و با اطلاع سازمان خصوصی سازی صورت پذیرفته است و بر اساس مصوبات قانونی نمی تواند بیشتر از یک درصد کل املاک باشد.

وی افزود: دارائی های فروخته شده مخابرات، تماما دارائی های غیرمولد بوده و نگهداری آن ها جز ایجاد هزینه برای شرکت نتیجه ای در پی نداشته است و در مقابل، املاکی خریداری شده که در حال حاضر مورد بهره برداری قرار می گیرد یا در دست ساخت و توسعه برای آینده قرار دارد.

سیدهاشمی همچنین تصریح کرد: املاک فروخته شده پس از کارشناسی انجام شده و از طریق برگزاری مزایده و مطابق با آئین نامه معاملات شرکت به فروش رسیده و تمامی عایدات ناشی از فروش دارائی ها صرف توسعه زیربنایی مخابرات شده است.

انتهای پیام                                                                               

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-19 17:16

افزودن دیدگاه جدید