کد مطلب: 

183758

نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده مناسب از امکانات شبکه‌های اجتماعی هستیم

مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، گفت: سرعت تغییرات و پیشرفت تکنولوژی در عرصه ارتباطات به گونه ای است که در دنیای امروز همه افراد و تک تک شهروندان برای خود رسانه ای در اختیار دارند و هر فردی می تواند به عنوان یک شهروند خبرنگار به مخابره اخبار بپردازد.
نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده مناسب از امکانات شبکه‌های اجتماعی هستیم

به گزارش سیتنا، امیر عباس تقی پور در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی سراسر کشور با اعلام این مطلب افزود: سازمان تامین اجتماعی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با بدنه جامعه و خدمت رسانی به بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای ارزش های خبری قابل توجهی است و اخبار مرتبط با این سازمان همواره مورد توجه رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی است.
وی تصریح کرد: یکی از وظایف روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اطلاع رسانی صحیح و انعکاس فعالیتها و تفکرات مدیران سازمان به جامعه است که برای اجرای مطلوب وظایف روابط عمومی، شناخت و آشنایی مدیران با کارکرد رسانه ها و توجه به این حوزه حساس و با اهمیت  است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه رسانه ها دارای کارکردهای مختلفی در جامعه هستند ، گفت: خبررسانی یکی از مهمترین آنهاست و البته آموزش عمومی و سرگرمی نیز از دیگر کارکردهای مهم رسانه ها محسوب می شود.

تقی پور در ادامه افزود: خبرنگاران رسانه ها مسائل مختلف جامعه را بر حسب اهمیت و نیاز مخاطبان در رسانه ها منعکس می کنند و رویدادهایی که دارای ارزش خبری بیشتری باشند را برای انتشار در رسانه ها انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی نیز به عنوان سازمانی خدمت رسان که نیازمند ارتباط مستمر و مناسب با جامعه بزرگ بیمه شدگان و بازنشستگان است، برای تحقق اهداف و برنامه های خود از قابلیت ها و ظرفیت های رسانه ها بهره می برد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: یکی از مسائلی که امروزه در حوزه خبررسانی و ارتباطات بسیار مورد توجه قرار دارد، ورود به فضای مجازی و مشخصا شبکه های اجتماعی است که در این خصوص  باید برای استفاده از ظرفیت های این شبکه ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از شبکه های اجتماعی در سراسر جهان گسترش یافته است ، گفت: در حال حاضر فیسبوک با بیش از 2 میلیارد کاربر بزرگترین کشورجهان است و این موضوع به خوبی اهمیت و تاثیر شبکه های اجتماعی را نشان می دهد.

تقی پور افزود: سازمان تامین اجتماعی برای برقراری ارتباط مطلوب با جامعه بزرگ بیمه شدگان و بازنشستگان از کمک و همکاری رسانه ها بهره می برد و امیدواریم بیش از گذشته شاهد افزایش ارتباط مدیران سازمان با رسانه ها و استفاده بیشتر از این ظرفیت ها در راستای ارتباط مستمر با جامعه مخاطبان باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-14 11:48

افزودن دیدگاه جدید