کد مطلب: 

182796

معاونت در جرم پدیده شاندیز برای تبلیغات صداوسیما

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت مالباختگان پدیده شاندیز گفت: صداوسیما پول زیادی از بابت تبلیغات پدیده شاندیز اخذ کرده که باید با رسیدگی زمینه بازگشت این پول‌ها به مردم فراهم شود.
معاونت در جرم پدیده شاندیز برای تبلیغات صداوسیما

به گزارش سیتنا، ایرج عبدی در نشست علنی سه‌شنبه 24 آذرماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: باید به وضعیت مالباختگان موسسه پدیده شاندیز رسیدگی شود چراکه در حدود یک‌هزار و 200 نفر از شهرستان خرم‌آباد در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید به وضعیت آنان رسیدگی شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگینی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از خانوارهای محرومی که در پروژه پدیده شاندیز سرمایه‌گذاری کرده است، مادر چند یتیم است که پول رهن خانه اجاره‌ای‌اش را در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده، بنابراین باید هرچه سریعتر به وضعیت مالباختگان رسیدگی شود.

عبدی افزود: صداوسیما پول زیادی از بابت تبلیغات پدیده شاندیز اخذ کرده که باید با رسیدگی، زمینه بازگشت این پول‌ها به مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: تبلیغات صداوسیما درخصوص پدیده شاندیز به نوعی معاونت در جرم محسوب می‌شود که باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-17 01:19

دیدگاه‌ها

تصویر رسول مازندران
ما تعدادی از شهروندان بابلی با اعتماد باین تبلیغات شدید وشبانه روزی سیما از پدیده سهام خریدیم وباید مسئولین صدا و سیما پاسخگو باشند.
ارسال شده توسط رسول مازندران در 27 آذر 94 - 19:45
تصویر حمید
معاونت چیه صدا وسیما مقصر اصلی است . اقای ضرغامی از اقای پهلوان مقصر تره نمیدونم تا حالا به چه دلیل اون رو به دادگاه نمیکشن تا توضیح بده
ارسال شده توسط حمید در 26 آذر 94 - 18:39
تصویر عباس غفوری
به نظرم مدیرت کشور ضعیفه والا چرا این همه کلاهبرداری؟پدیده میزان تبرک پردیسبان بابک زنجانی ثامن الحجج و....و....
ارسال شده توسط عباس غفوری در 26 آذر 94 - 02:08

افزودن دیدگاه جدید