کد مطلب: 

182489

خانم مجری جوانی که جگر ممنوع التصویرش کرد (+عکس)

تعدادی از مجریان مشهور سیمای جمهوری اسلامی طی سال های اخیر به دلایلی از سوی مدیریت این سازمان ار کار اجرا کنار گذاشته شده و ممنوع التصویر شدند که از ان جمله می توان به مبینا نصیری اشاره کرد.
خانم مجری جوانی که جگر ممنوع التصویرش کرد (+عکس)

به گزارش سیتنا، مبینا نصیری مجری توانا و درعین حال جوان ترین مجری ممنوع التصویر تلویزیون بشمار می آید. علت منع کاری او درتلویزیون، کلمه ای بود به نام جگر.

وی در یک برنامه زنده از همکارش پرسید شما جگر دوست دارید؟ و این پرسش را دوبار تکرار کرد. این مساله بازتاب وسیعی پیدا کرد و این سوءتفاهم برای وی بسیار گران تمام شد.

خانم نصیری به دلیل تسط به زبان انگلیسی از مجریان دو زبانه تلویزیون بود. او که از زمان کودکی به این حرفه علاقمند بود نخست توسط صدا و از طریق رادیو با مردم هم صحبت کرد. سالهای فعالیت در رادیو با موفقیت سپری شد تا جاییکه عنوان منتخب گویندگی (آنونس) در جشنواره رادیو جوان را از آن خود کرد.

ورود او به تلوزیون با اجرای زنده برای نوجوانان بود. اجرایی که همیشه از آن به عنوان تجربه ای بزرگ یاد می کند. سپس در شبکه جام جم و برای جوانان برنامه جوانی را اجرا کرد و بعد در همان شبکه در کنار همکاران خود به اجرای برنامه زیتون پرداخت.

در همین حین صدای او در برنامه های مختلف تلوزیونی همانند دالان (شبکه ۱) ، مکتب خانه غیرانتفاعی (شبکه آموزش) و بیداری یک ملت (شبکه خبر) شنیده می شد تا اینکه با ورودش به برنامه سیمای خانواده دیگر بار از طریق تصویر با مردم همراه شد و در دیگر برنامه های زنده نیز حضور بهم رساند تا اینکه ممنوع التصویر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-03 19:03

افزودن دیدگاه جدید