کد مطلب: 

181321
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد، خبر داد:

ارسال لایحه مالکیت فکری و ادبی به مجلس

هتل همای مشهد شبانگاه چهاردهم مهر ماه میزبان مراسمی بود که مقارن با چهاردهمین سال انتشار روزنامه «دنیای اقتصاد» و به مناسبت چاپ همزمان این روزنامه در مشهد و اصفهان، با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار شد.
ارسال لایحه مالکیت فکری و ادبی به مجلس

به گزارش سیتنا، در این مراسم علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وسایل ارتباط جمعی را از مهم‌ترین عوامل شکل‎دهنده افکار عمومی دانست و گفت: یکی از مشکلات ما در رسانه‌ها و مطبوعات بحث توزیع و رسیدن این نشریات به منازل مردم است که طرح اشتراک نیمه‌بها در همین راستا و با هدف افزایش سرانه مطالعه و کمک به اقتصاد مطبوعات از سال 93 به اجرا درآمده است.

علی‌اصغر کاراندیش اجرای طرح رتبه‎بندی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‎های خبری و خبرنگاران را از اقدامات وزارت ارشاد برشمرد و تصریح کرد: تهیه و تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و تصویب در هیأت دولت، تهیه و تدوین پیش‎نویس لایحه قانون نظام رسانه‌ای جمهوری اسلامی و ... از دیگر اقدامات این وزارتخانه است. 

وی با اشاره به تهیه لایحه مالکیت فکری، ادبی و هنری توسط دفتر حقوقی و مالکیت فکری وزارت ارشاد و ارسال این لایحه به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تصویب این لایحه اثرات مثبتی در زمینه فعالیت فعالان ادبی خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-09 17:03

افزودن دیدگاه جدید