کد مطلب: 

181088

فراخوان ثبت‌نام استارتاپ‌ها در نمایشگاه ITE

دبیرخانه همایش و نمایشگاه تراکنش، از استارتاپ‌های فعال در صنایع مالی و بانکی دعوت کرد با مراجعه به ‌وب‌سایت جشنواره استارتاپ‌ها، برای حضور در رویداد ثبت نام به عمل آورند.
فراخوان ثبت‌نام استارتاپ‌ها در نمایشگاه ITE

به گزارش سیتنا، دبیرخانه همایش و نمایشگاه تراکنش (ITE)، اعلام کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش، بخشی از آن به ارائه و معرفی کسب ‌وکارهای نوپای حوزه مالی، بانکی و صنعت پرداخت اختصاص می‌یابد.

هدف از این بخش، از یک سو فراهم کردن فضایی است که این کسب ‌وکارها فرصت ارائه توانایی‌های خود به جریان اصلی و مدیران تصمیم‌گیر حوزه‌های بانکی و پرداخت را داشته باشند و از سوی دیگر، با حضور این استارتاپ‌ها در فضای نمایشگاه، انرژی و فضای نوآورانه آن‌ها به نمایشگاه منتقل شود و زمینه معرفی ایده‌های جدید فراهم گردد.

در این راستا نزدیک به 100 مترمربع فضای نمایشگاهی برای استقرار 20 تیم یا شرکت نوپای فعال در حوزه مالی و بانکی در نظر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است استارت‌آپ‌هایی که حداقل 6 ماه از عمر آن‌ها گذشته باشد و حداقل 24 میلیون تومان از آغاز تاکنون درآمد داشته باشند، به صورت کامل کار کرده و تعدادی مشتری جذب کرده باشند؛ می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

علاوه بر فرصت شرکت در نمایشگاه، به تیم‌ها امتیاز شرکت در مسابقه ارایه (Pitch Fest) داده می‌شود تا در یک نیم‌روز دستاوردهای استارتاپ خود را در مقابل مدیران و دست‌اندرکاران صنعت مالی، بانکی و پرداخت و داوران و سرمایه‌گذاران ارایه نمایند. در پایان با نظر هیأت داوران سه تیم برتر انتخاب و از آنها قدردانی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 15 مهر از طریق وب‌سایت www.techrun.ir برای ثبت‌نام در جشنواره استارت‌آپ‌ها که در طول سه روز نمایشگاه تراکنش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-27 00:25

افزودن دیدگاه جدید