کد مطلب: 

180687
رئیس رگولاتوری در گفت‌وگو با سیتنا، پاسخ داد:

ملاک رتبه‌بندی اپراتورهای تلفن همراه در اینترنت همراه نسل بالا

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: در ارزیابی ما برای رتبه بندی اینترنت همراه اپراتورهای تلفن همراه، رضایت مشترکین، سرعت ارائه شده به مشترکین، کیفیت، توجه به نظرات مشترکین، میزان توسعه و عوامل بسیار دیگری در هر بازه‌ی زمانی مد نظر است.
ملاک رتبه‌بندی اپراتورهای تلفن همراه در اینترنت همراه نسل بالا

دکتر "علی اصغر عمیدیان" در پاسخ به خبرنگار سیتنا در خصوص آمار مشترکینی که از نسل چهارم در کشور ما استفاده می‌کنند، گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از مشترکین نسل چهارم نداریم؛ چرا که به تازگی مجوز ارائه LTE توسط رایتل نیز به صورت آزمایشی صادر شده و بتازگی آغاز به کار کرده است.

وی در خصوص آمار مشترکین نسل سوم در ایران نیز گفت: آمار مشترکین نسل سوم نیز مشخص است و مجموع مشترکان GPRS و 3G بالغ بر 20 میلیون مشترک می‌باشد که از خدمات باند پهن یعنی موبایل با سرعت بالا که بتواند مالتی مدیا یا چند رسانه‌ای ارائه دهد استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در خصوص اینکه بهترین سرعت و کیفیت اینترنت در نسل های بالا توسط کدام اپراتور ارائه می شود؟ گفت: این از جمله سوالاتی است که اثرات اقتصادی ثانویه دارد و نمی‌شود به طور قطعی عددی اعلام شود که از آن تحلیل رسانه‌ای انجام شود.

وی ادامه داد: رضایت مندی مشتریان در هر دوره بر اساس ارزیابی‌هایی که توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی انجام می‌شود مد نظر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی رضایت مشترکین، سرعت ارائه شده به مشترکین، کیفیت، توجه به نظرات مشترکین، میزان توسعه و عوامل بسیار دیگری مدنظر است و این ارزیابی مجموعه‌ای از شاخص‌هایی است که در هر دوره سنجیده و نتایج آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-14 01:46

افزودن دیدگاه جدید