کد مطلب: 

179815

درآمد میلیاردی آموزش و پرورش از ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی

آزمون استخدامی آموزش و پرورش از زمان اعلام دریافت سهمیه تا شروع ثبت‌نام پیچیدگی خاصی داشت اما در نهایت زمان برگزاری آزمون در ۲۷ شهریور ماه مشخص شد.
درآمد میلیاردی آموزش و پرورش از ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی

به گزارش سیتنا، برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سازمان سنجش آموزش کشور سپرده شده است تا از وجود هرگونه شائبه جلوگیری شود.

انجام چنین کاری حداقل باعث شده که عنوان شود پارتی بازی برای ورود تعدادی افراد خاص به این دستگاه حساس وجود ندارد و تمام فرایند علمی آزمون با سازمان سنجش است، اما از طرفی گزینش ورودی به آموزش و پرورش توسط خود دستگاه برگزار می‌شود و امیدواریم افرادی که برای شغل معلمی اصلح‌ هستند وارد آموزش و پرورش شوند.

یکی دیگر از نکاتی که این روزها بحث محافل بسیاری از افراد شده است، مبلغ دریافتی از داوطلبان برای این آزمون است که ۴۸ هزار تومان از هر فرد اخذ می‌شود. اما نکته جالب اینکه با ثبت نام ۱۷۸ هزار و ۶۲ نفر، چیزی حدود ۸ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان بابت برگزاری این آزمون توسط سازمان سنجش دریافت شده است.

آیا به راستی برگزاری یک آزمون برای ۱۷۸ هزار نفر در کشور که پاسخنامه آن هم توسط دستگاه‌های مکانیزه تصحیح می‌شود، بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه در بر دارد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-16 17:24

افزودن دیدگاه جدید