کد مطلب: 

179090

اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده پست و مخابرات فارغ التحصیل می‌شوند

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، گفت: طی ماه‌های آینده، اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده پست و مخابرات، فارغ التحصیل می شوند.
اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده پست و مخابرات فارغ التحصیل می‌شوند

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در  گفتگو با خبرنگار وزارت ارتباطات،  درپاسخ به سوالی در خصوص سرنوشت دانشجویان ارشد این دانشکده، گفت: سه سال پیش دانشجویان ارشد، در رشته مخابرات سیار در دانشکده پست و مخابرات پذیرش شدند که به دلیل عدم هماهنگی و طولانی شدن پروژه ها در معرض اخراج قرار گرفته بودند.

وی با بیان اینکه دانشکده باید امکانات تحقیقاتی لازم را برای انجام پروژه ها در اختیار دانشجویان قرار دهد، افزود: با برنامه ریزی و ایجاد کانال های ارتباطی مناسب میان اساتید و دانشجویان، روند فارغ التحصیلی این دانشجویان را  سرعت بخشیدیم.

رئیس دانشکده پست و مخابرات اظهار کرد: از این دانشجویان مجدد خواسته ایم تا با برقراری ارتباط با اساتید، کار پروژه های خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه موضوع پایان نامه اکثر این دانشجویان 3G است، افزود: در زمینه بهره گیری دانشجویان از آزمایشگاه های مرتبط با 3G همکاری های لازم صورت گرفته است.

یزدانیان تصریح کرد: امیدواریم با همت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد طی ماه های آینده شاهد فارغ التحصیلی این عزیزان باشیم.

وی به انجام پروژه های دانشجویی دانشکده پست و مخابرات اشاره کرد و گفت: دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در دست خواهند داشت.

یزدانیان در پاسخ به سوالی درباره ضرورت تشکیل مدارس تابستانی در دانشگاه‌ها، گفت: ایجاد مدارس تابستانی به افزایش خلاقیت و کارآفرینی می انجامد و مارا به یکی از اهداف خود ،برای ارتباط گیری بهتر،  میان  صنعت و دانشگاه نزدیک تر می کند.

رئیس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به اینکه در تمام دانشگاه ها مراکز تحقیقاتی معتبر دنیا در کنار برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای علمی، مدارس تابستانی را نیز برگزار می کنند، افزود: برگزاری این مدارس فرصت مناسبی است تا فاصله دو سال تحصیلی با آموزه های عملی و اجرایی همراه شود.

وی بر اشتراک گذاری تجربه متخصصان و کارشناسان در مدارس تابستانی تاکید کرد و ادامه داد: مباحث تخصصی به گونه ای ارائه می شود که مخاطبین در کلاسها را اقناع  کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-28 09:19

افزودن دیدگاه جدید