کد مطلب: 

178258
سرپرست شرکت مخابرات ایران:

اصلاح تعرفه های مخابرات با هدف گران کردن خدمات نیست

سرپرست شرکت مخابرات ایران، گفت: اصلاح تعرفه های مخابرات با هدف گران کردن خدمات نیست، بلکه ماهیت آن جبران افزایش 6/5 برابری هزینه های مخابرات است که از 12 سال پیش انباشته شده است . بگونه ای که در حال حاضر با عدم تعادل هزینه و درآمد مواجه هستیم که ادامه این روند به منافع ملی کشور آسیب می رساند.
اصلاح تعرفه های مخابرات با هدف گران کردن خدمات نیست

به گزارش سیتنا، اسدا... دهناد افزود: این شرایط ادامه کار را برای شرکت مخابرات سخت کرده است و آثار منفی آن به تدریج نمایان می شود.

وی افزود : تاخیر  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابلاغ تعرفه های جدید ، علی رغم توافق قبلی برای ما جای تعجب دارد چرا که ما را در خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه خواهد ساخت و طرح های توسعه ای نیز به تدریج متوقف می شود.

سرپرست شرکت مخابرات ایران افزود: انتظار ما این است که نگاه وزیر به مخابرات پدرانه باشد و درجهت حمایت از برنامه های توسعه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: این وضعیت، مخابرات را در شرایط خاصی قرار  داده است اما علیرغم مشکلات موجود خوشبختانه تاکنون رشد مخابرات در این حوزه پس از خصوصی سازی قابل توجه بوده است. به گونه ای که در  سال گذشته بیش از 2500 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و حدود 1 میلیون شماره تلفن ثابت به مردم واگذار شده است.

سرپرت شرکت مخابرات ایران در ادامه از وزارت ارتباطات خواست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان، مخابرات را یاری کند تا روند توسعه درحوزه ارتباطات در کشور متوقف نگردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-28 18:17

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی
این همه انحصار و ... در حوزه اینترنت و... دارن اونوقت هنوزم دارن مینالن!! بنزین و نون که گرون شد اینا هم عیب نداره گرون کنن
ارسال شده توسط مهدی در 08 تير 94 - 13:00

افزودن دیدگاه جدید