کد مطلب: 

177938

نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران برگزار می شود

نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران، با حمایت ستاد توسعه فناوری نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دوازده دسته مختلف برگزار می‌شود.
نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران برگزار می شود

به گزارش سیتنا، طراحان صنعتی، همواره پیشتازان نوآوری و طراحی محصولات بوده‌اند و پیشرفت‌های صنعتی در محصولات در کشورهای صنعتی و پیشرفته تا حد قابل‌توجهی مرهون حضور این قشر از طراحان در بخش تولید است.

هرساله مسابقات زیادی در سرتاسر جهان برای کشف ایده‌های نو و طراحان جوان و معرفی آنها به صنعت برگزار می‌شود که محصول این مسابقات حضور هزاران طراح در بخش‌های مختلف مسابقه و خلق هزاران ایده برای استفاده در کارخانجات و بهبود تولیدات است که درنهایت به بهبود سطح زندگی استفاده گران منتهی می‌شود.

در ایران هم، نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران در 12 دسته و با حمایت مادی و معنوی ستاد توسعه فناوری نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و در راستای گسترش تولیدات ملی ایرانی برگزار می‌شود.

دسته‌های این مسابقه لوازم منزل، لوازم اداری، وسایل نقلیه، طراحی شهری، اثاث مبلمان و دکوراسیون، روشنایی، امینی و امنیت، بهداشت و سلامت، ورزش آموزش و سرگرمی، بسته‌بندی، طراحی پوشاک، ارتباطات و سیستم‌های تعاملی هستند.

رتبه‌بندی دانشکده‌های طراحی صنعتی از لحاظ تعداد برندگان و شرکت‌کنندگان است در پایان مسابقه به دانشکده برتر جایزه ارزنده ای همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

همچنین رتبه‌بندی اساتید طراحی صنعتی از لحاظ تعداد برندگان و شرکت‌کنندگان است که در پایان مسابقه به استاد برتر جایزه ارزنده ای همراه با لوح تقدیر اهدا می‌شود.

ثبت‌نام در این مسابقه از 17 خرداد تا 17 تیر 94 صورت می‌گیرد. ارزیابی نهایی اول مرداد تا اول شهریور انجام می‌شود. زمان اعلام نتایج اول شهریور و روز برگزاری جشنواره 15 مهرماه 94 خواهد بود.

در هفته منتهی به روز جشنواره پنل‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی با محوریت طراحی صنعتی ایرانی-اسلامی و با حضور متخصصین داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

همچنین پانزدهم مهرماه محملی جهت تقدیر از برگزیدگان مسابقات سراسری آیدیران و تقدیم جوایز افراد برتر خواهد بود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://www.idiran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-09 20:19

افزودن دیدگاه جدید