کد مطلب: 

177863
مدیرعامل اپراتور مجری پروژه‌ی فیبرنوری در کشور در گفت‌وگو با سیتنا:

امکان استفاده‌ی رایتل از بستر فیبرنوری اپراتور چهارم فراهم می‌شود

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت، گفت: ضمن تعامل با اپراتور سوم تلفن همراه و جلساتی که با مدیرعامل این اپراتور داشتیم، بنا شد در مناطقی که زیرساخت فیبرنوری توسط اپراتور چهارم اجرا می شود، این بستر در اختیار رایتل قرار گیرد.
امکان استفاده‌ی رایتل از بستر فیبرنوری اپراتور چهارم فراهم می‌شود

مهندس "محسن باقری چناری" مدیرعامل اپراتور مجری پروژه‌ی فیبرنوری در کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون تعامل این اپراتور با سایر اپراتورهای تلفن همراه در کشور، خاطرنشان کرد: با توجه با ارتقای نسل اپراتورهای تلفن همراه به سمت 3G و 4G ، این اپراتورها برای انتقال دیتا به مشترک و بالعکس نیاز به پهنای باند بالا دارند و ارائه‌ی این پهنای باند بالا با توجه به محدودیت های سیستم‌های رادیویی با مشکلاتی همراه است.

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت، ادامه داد: در راستای ارائه‌ی پهنای باند بالا توسط این اپراتورها به مشترکان، بستر فیبرنوری راهگشا خواهد بود. علاوه بر  این، در نسل پنجم تلفن همراه (5G)، زیرساخت و بستر انتقال دیتا فیبرنوری است.

مدیرعامل اپراتور مجری پروژه‌ی فیبرنوری، تاکید کرد: در راستای تعاملات فی‌مابین، ضمن تعامل با اپراتور سوم تلفن همراه و جلساتی که با مدیرعامل این اپراتور داشتیم، بنا شد در مناطقی که زیرساخت فیبرنوری توسط اپراتور چهارم اجرا می شود، این بستر در اختیار رایتل قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: با اجرای پروژه‌ی فیبرنوری در کشور و استفاده‌ی اپراتورهای تلفن همراه از این بستر، هم آلودگی کمتری در محیط زیست ایجاد می شود و هم پهنای باند مناسب تری در اختیار مشترکان اپراتورها قرار می‌گیرد.

گفت و گو از مونا ارشادی فر

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-06 13:48

افزودن دیدگاه جدید