کد مطلب: 

177201

تشریح میزان توسعه‌ی پروژه‌های اپراتورهای تلفن همراه در آذربایجان شرقی

همزمان با هفدهمین سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، اپراتورهای تلفن همراه میزان پیشرفت پروژه‌های ارتباطی در این استان را تشریح کردند.
تشریح میزان توسعه‌ی پروژه‌های اپراتورهای تلفن همراه در آذربایجان شرقی

به گزارش سیتنا، اپراتور اول تلفن همراه در سال گذشته در حدود یک هزار و 218 میلیارد ریال در استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری کرده است.

بر اساس این گزارش، افتتاح 17 نود HRAN، 645 پورت IPBB؛ 270 نود LRAN؛  5 نود SYNC؛ افتتاح 1 نود RNC؛  122 سایت BTS نسل 2؛  نوسازی 619 سایت BTS ؛ 163 سایت 3G/4G و 6 نود CS Core شامل MSS, TMSS, SG از جمله اقدامات شرکت ارتباطات سیار در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته بوده است.

بر اساس این گزارش اپراتور دوم تلفن همراه- ایرانسل  نیز راه اندازی شبکه نسل چهارم در استان آذربایجان شرقی را نیز در کارنامه داشته است.

همچنین توسعه شبکه های نسل سوم و دوم در سطح استان، نوسازی و توسعه ظرفیت شبکه IP استان، توسعه ظرفیت سیستم های انتقال استان، نصب و راه اندازی درگاه اینترنت استان، نصب و راه اندازی Core شبکه دیتا و نوسازی Core شبکه دیتا برای ارتقاء از نسل دوم به نسلهای سوم و چهارم نیز از جمله فعالیت های ایرانسل در استان آذربایجان شرقی بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-21 10:10

افزودن دیدگاه جدید