کد مطلب: 

174052

کسر کارمزد پیامک از مشتریان یک بانک ایرانی!

مشتریانی که تمایلی به استفاده از سامانه پیامکی ندارند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۵/۲/۱۳۹۴ با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ نسبت به غیرفعال سازی این سرویس برای شماره حساب/حساب های خود اقدام نمایند.
کسر کارمزد پیامک از مشتریان یک بانک ایرانی!

به گزارش سیتنا، بانک ملی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

به اطلاع مشتریان ارجمند بانک ملی ایران می رساند؛ با عنایت به بهینه سازی سرویس ارسال پیام کوتاه ( ساپتا ) مقرر گردید از ابتدای سال ۱۳۹۴  مبلغ (۰۰۰ر۱۰۰ ریال) به ازای هر حساب فعال به عنوان آبونمان یکساله ، ازحساب مشتریانی که از خدمات سامانه مذکور برخوردار می گردند ،کسر می شود .

لذا از مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند تقاضا می نماید حداکثر تا تاریخ ۵/۲/۱۳۹۴ با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰  نسبت به غیرفعال سازی این سرویس برای شماره حساب/حساب های خود اقدام نمایند.

مشتریانی که برای تعدادی از حساب‌های خود از این سامانه استفاده نموده و تمایل به لغو آن برای برخی از حسابهای خود داشته باشند ، الزاماٌ جهت غیر فعال نمودن سامانه برای حساب‌های منتخب خود باید به شعبه مراجعه نمایند. در مورد مشتریانی که پس از تاریخ فوق متقاضی استفاده از سرویس پیام کوتاه باشند ، آبونمان سالیانه به صورت سیستمی از حساب ایشان کسر خواهد شد.

شایان ذکر است کسر آبونمان سال ۱۳۹۴ سامانه ساپتا  از کسانی که از گذشته عضو این سامانه بوده و تمایل به استفاده از این سامانه را از این پس نیز داشته باشند در پایان اردیبهشت ماه صورت گرفته و برای مشتریانی که بعد از این تاریخ ثبت نام کنند در زمان ثبت نام آبونمان یکساله از آنان اخذ خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-17 21:37

افزودن دیدگاه جدید