کد مطلب: 

173315
از 18 تا 20 اسفندماه جاری صورت می‌گیرد:

پذیره‌نویسی اوراق 3 هزار میلیارد ریالی رایتل در فرابورس ایران/ اوراق رایتل سه ماهه 22 درصد با نام و قابل معامله در فرابورس عرضه می‌شود

پس از استقبال از انتشار اوراق رایتل در سال گذشته از سوی سرمایه گذاران که بزرگترین اوراق اجاره صکوک نام گرفت، در روزهای پایانی سال جاری نیز اوراق اجاره رایتل از سوی این اپراتور تلفن همراه منتشر می شود.
پذیره‌نویسی اوراق 3 هزار میلیارد ریالی رایتل در فرابورس ایران/ اوراق رایتل سه ماهه 22 درصد با نام و قابل معامله در فرابورس عرضه می‌شود

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین به انتشار 300 میلیارد تومان اوراق اجاره رایتل در سال گذشته اشاره کرد که به عنوان بزرگترین اوراق اجاره صکوک در دی سال گذشته صورت گرفت.

علی سنگینیان اظهار کرد: با توجه به این تجربه موفق و استقبال سرمایه گذاران از این اوراق، در هجدهم اسفند امسال نیز 300 میلیارد تومان اوراق اجاره رایتل به منظور تامین منابع لازم جهت خرید تجهیزات سایت های مخابراتی از سوی شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بازار سوم فرابورس منتشر می شود.

به گفته وی؛ پذیره نویسی این اوراق از 18 اسفند آغاز و تا 20 اسفندماه به مدت سه روز کاری ادامه دارد.

وی مبلغ اسمی هر ورقه رایتل را 100 هزار تومان ذکر کرد و در خصوص ویژگی های این اوراق، ابراز کرد: این اوراق سه ماهه 22 درصد با نام و قابل معامله در فرابورس است.

وی با بیان اینکه انتشار اوراق اجاره به عنوان یک مسیر در تأمین مالی از طریق بازار سرمایه از سوی ناشرانی صورت می گیرد که از دارایی‌های قابل ‌ملاحظه ای برای وثیقه‌‌گذاری برخوردارند، از شرکت واسط مالی اردیبهشت دوم به عنوان ناشر و از شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان بانی این اوراق نام برد.

وی از شرکت های تامین سرمایه امین و لوتوس پارسیان به عنوان متعهد این پذیره نویسی و بانک رفاه کارگران به عنوان ضامن اوراق نام برد و اضافه کرد: معاملات دست دوم این اوراق پس از اتمام پذیره نویسی، در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس آغاز می شود.

به گفته مدیر عامل تامین سرمایه امین، با توجه به تاریخ انتشار اوراق در هجدهم اسفند 93، زمان سررسید این اوراق هجدهم اسفند 97 در نظر گرفته شده است، بر این اساس طی عمر 4 ساله این اوراق، اجاره بها به عنوان سود به دارندگان اوراق پرداخت می‌شود که موعد پرداخت سود هر سه ماه یکبار است. اصل بدهی نیز در انتهای دوره به صورت یک‌جا بازپرداخت می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-07 12:14

افزودن دیدگاه جدید