کد مطلب: 

172869
آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به وزیر ارتباطات:

شبکه‌های اجتماعی خارجی دیگر از بین مردم جمع شود

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به محمود واعظی، گفت: در بحث شبکه های اجتماعی و اینترنت، تولید این شبکه ها در داخل توسط نیروهای متدین باید به گونه ای باشد که شبکه های خارجی دیگر از بین مردم جمع شود.
شبکه‌های اجتماعی خارجی دیگر از بین مردم جمع شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "محمود واعظی" که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به استان خراسان رضوی و شهر مشهد سفر کرده بود، با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرد.

واعظی در این دیدار با بیان اینکه خدمت به زوار امام رضا (ع) را ایرانیان یک عبادت می‌دانند، گفت: امسال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان خراسان رضوی اعتباری بیش از 5 هزار میلیارد ریال صرف شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مشهد مقدس شاهد توسعه این حوزه خواهیم بود.

وی راه‌اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه، راه‌اندازی سرویس‌های نوین پستی از جمله درگاه 193 و افزایش تعداد دفاتر ICT روستایی را در خراسان رضوی از جمله مهمترین پروژه‌های افتتاح‌شده در این استان نام برد.

واعظی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر که خسارت‌هایی را به روستاییان وارد کرده، گفت: پست‌ بانک تلاش دارد با راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه در میان مردم روستاها، وام‌هایی به صورت بلندمدت با بهره پایین برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک اعطا کند.

در ادامه این دیدار، آیت‌الله علم‌الهدی نیز بیان داشت: در بحث شبکه های اجتماعی و اینترنت، تولید این شبکه ها در داخل توسط نیروهای متدین باید به گونه ای باشد که شبکه های خارجی دیگر از بین مردم جمع شود.

وی در ادامه گفت: بنده از شما به خاطر حمایت از این شبکه های داخلی تشکر می‌کنم.

امام جمعه مشهد افزود: یکی از اسباب مهم و عنایات الهی در جامعه‌ی ما تفکر و استعدادهای نسل جدید است که نسبت به نسل های قبلی قابل مقایسه نیست که بحث هسته ای و هوافضا موید حرف بنده است. این استعدادها نیاز به حمایت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مسئولیت شما در خط مقدم جبهه است و دشمن هم از این راه وارد شده و ارتباطات و شبکه های اجتماعی محور اقتدار دشمن شده است، که این فعالیت شما نیاز به هماهنگی بین مسئولین و بدنه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-11 18:39

افزودن دیدگاه جدید