کد مطلب: 

172731

معرفی برترین اپراتور اینترنتی کشور

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) را برترین اپراتور ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه سوم سال 93 معرفی کرد.
معرفی برترین اپراتور اینترنتی کشور

به گزارش سیتنا، غلامرضا داداش‌زاده، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اعلام رتبه‌بندی اپراتورهای ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه سوم سال جاری گفت: در این رتبه‌بندی شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گفته وی، در ارزیابی‌های دوره‌ای و سه ماهه رگولاتوری، شاخص‌ها و عوامل مختلفی از عملکرد اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی بررسی می‌شوند و در این دوره ارزیابی اپراتورها در کنار سایر شاخص‌ها با تمرکز بر نظرسنجی از کاربران انجام شده است.

داداش‌زاده، درباره تفاوت نتایج این دوره از ارزیابی‌ها با دوره‌های قبلی عنوان کرد: تلاش اپراتورها در ایجاد سامانه‌های سنجش سرعت و کیفیت سرعت اینترنت، شفاف‌سازی میزان استفاده از سرویس و زمان‌های اتصال برای مشترکین و همچنین اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از جمله دلایل ارتقای جایگاه برخی اپراتورها نسبت به نتایج ارزیابی دوره‌های قبلی است.

براساس این گزارش، گروه شرکت‌های شاتل برای چندمین دوره متوالی موفق به کسب رتبه نخست بازار خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-04 17:03

افزودن دیدگاه جدید