کد مطلب: 

172526
مدیرعامل اپراتور دوم:

تبلیغات اینترنت ایرانسل بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود!

سیتنا - مدیرعامل ایرانسل در جمع گزینشی خبرنگاران، در مورد سرعت واقعی اینترنت و ناهمخوانی که در تبلیغات این شبکه وجود دارد، گفت: تبلیغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود.
تبلیغات اینترنت ایرانسل بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود!

به گزارش خبرنگار مهر، دزفولی در مورد سرعت واقعی اینترنت و ناهمخوانی که در تبلیغات این شبکه وجود دارد، گفت: تبلیغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود و اعلام سرعت به این معنی نیست که در تمامی مناطق و محدوده ها مشترک با یک سرعت مشخص و بدون تغییر به شبکه ایرانسل متصل شود.

وی گفت: سرعت اینترنت موبایل با توجه به ویژگی شبکه موبایل، متفاوت بوده و بسته به محدوده ای که آنتن BTS در آنجا نصب است و نیز تعداد استفاده کنندگان به صورت همزمان، تغییر می کند.

دزفولی در مورد گرانی نرخ تعرفه اینترنت موبایل نیز گفت: از اول دی ماه در راستای تغییر تعرفه ها، مدلهای متنوعی از بسته های اینترنتی را ارائه داده ایم که نسبت به قبل از این تاریخ معتقدیم که افزایش قیمت نداشته و تغییر در تعرفه ها داشته ایم.

وی گفت: تعداد بسته های تعرفه ای با تنوع بسیاری داریم و معتقدیم که قیمت اینترنت ایرانسل به ازای هر مگابایت عدد پایینی است و برخی کشورهای منطقه 100 برابر این قیمت به مشترکانشان سرویس می دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-24 00:50

افزودن دیدگاه جدید