کد مطلب: 

172492

مراسم قرعه کشی تعیین برندگان "جشنواره آوای نوین" برگزار شد

اسامی برندگان "جشنواره آوای نوین" که از ابتدای شهریور 1393 آغاز و تا عید غدیر خم سال جاری ادامه داشت، طی مراسم قرعه کشی اعلام شد.
مراسم قرعه کشی تعیین برندگان "جشنواره آوای نوین" برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پرداخت نوین، در این مراسم یک دستگاه هیوندای ix35 به عنوان جایزه ویژه این جشنواره به آقای محمد جواد اسلامی ملکی از استان خراسان رضوی و یک دستگاه پژو 206 به آقای بهادر قاسمیان مبارکه از استان اصفهان تعلق گرفت.

این مراسم با حضور تنی چند از مدیران بانک اقتصاد نوین از جمله مدیر بانکداری خرد و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پرداخت نوین برگزار شد.

احمد میردامادی مدیرعامل پرداخت نوین در سخنانی به اهمیت موضوع وفاداری در روند گسترش بانکداری الکترونیک اشاره کرد و یادآور شد: مشتریان وفادار یکی از پایه های اصلی این صنعت به شمار می روند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت وجود مشتریان وفادار، خاطرنشان کرد: مشتریان، بزرگترین دارایی یک بنگاه اقتصادی هستند و مشتریان وفادار می توانند جریانی ادامه دار از توسعه سرمایه را برای کسب و کارها به ارمغان بیاورند.

میردامادی همچنین با اشاره به اینکه جشنواره آوای نوین ، تنها گام کوچکی در راستای وفاداری بین شرکت و مشتریان بوده است، یادآور شد: با توجه به افزایش هوشمندی در میان مشتریان، شرکت پرداخت نوین ، راهکارهای بهتر و موثرتری را در آینده اجرا می کند.

در ادامه مراسم طی قرعه کشی، اسامی برندگان 10 سفر مالزی، 15 سفر کیش و  سکه های طلا  نیز مشخص شدند.

این گزارش می افزاید: "جشنواره آوای نوین" بخشی از طرح جامع شرکت پرداخت نوین به نام "طرح جامع آوای نوین" است که علاوه بر جوایز ذکر شده، امتیازات بسیاری را برای استفاده کنندگان از راهکارهای پرداخت الکترونیک، شرکت پرداخت نوین در قالب خدمات وفاداری به ارمغان آورده است؛ بر همین اساس، برندگان 50 کارت هدیه 5.000.000 ریالی، 100 کارت هدیه 2.000.000 ریالی و  250 کارت هدیه 1.000.000 ریالی به عنوان جوایز طرح جامع ماهانه ، بر اساس قرعه کشی معرفی شدند.

شرکت پرداخت نوین، ارائه دهنده راه حل های پرداخت الکترونیک، در راستای گسترش فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین پرداخت و تقدیر از مشتریان وفادار خود، اقدام به اجرای طرح های تشویقی جدید با جوایز بسیار ارزنده در قالب "جشنواره آوای نوین " کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-21 21:25

افزودن دیدگاه جدید