کد مطلب: 

172067
اعلام اسامی دور اول قرعه کشی جشن هزارگان؛

اسامی برندگان نخستین قرعه کشی جشن هزارگان رایتل اعلام شد

نخستین دوره قرعه کشی جشن هزارگان رایتل در تاریخ 12 دی ماه برگزار و اسامی برندگان از طریق وبسایت این اپراتور اعلام شد.
اسامی برندگان نخستین قرعه کشی جشن هزارگان رایتل اعلام شد

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: در جشن هزارگان رایتل تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های رایتل ( دایمی، اعتباری و دیتا) می‌توانند با اولین استفاده از سیم‌کارت خود در بازه زمانی 11 تا 20 دی ماه93، علاوه بر دریافت  سیـم‌کـارت هـدیه و هـدایای بسته آغازین ویژه هر سیم‌کـارت، به قید قرعه برنده یکی از جوایز ارزنده رایتل نیز شوند.

براساس این گزارش، در طول اجرای این طرح (11 تا 20 دی ماه 93) و در پایان هر روز، تمامی مشترکینی که در همان روز برای اولین بار از سیم‌کارت رایتل خود استفاده نموده‌اند، در قرعه‌کشی که روز بعد انجام می‌شود شرکت داده شده  و اسامی برندگان پس از قرعه‌کـشی در وب‌ سایت رایتل اعلام می‌گردد.

گفتنی است در اولین قرعه کشی که در تاریخ 12 دی ماه برگزار شد 100 مشترک خوش شانسی که در تاریخ 11 دی ماه اولین استفاده از سیم کارت رایتل خود را داشتند مشخص شدند که اسامی آنها در وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir  قابل مشاهده می باشد.

شایان ذکر است جوایز این طرح شامل 1000 عدد هدیه شامل گوشی تلفن همراه، تبلت، مودم رای‌فــای و مودم دانـگل رایتل مـــی بـاشد کـــه طی ده روز و هـر روز به تعداد 100 عدد از این جـوایز به قید قرعه به برندگان  اهــدا می‌شود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-04 18:45

افزودن دیدگاه جدید