کد مطلب: 

16210

وزیر ارتباطات بر ارائه سرویس های با کیفیبت به مردم تاکید دارد

وزیر ارتباطات بر ارائه سرویس های با کیفیبت به مردم تاکید دارد

در نشست تنی چند از معاونان وزیر ارتباطات با فعالان ICT استان آذربایجان شرقی که در محل استانداری این استان برگزار شد، بر تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ارائه سرویس های باکیفیبت به مردم اشاره شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم مهندس "خسروی" مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تلاش برای ایجاد زیرساخت‎های مناسب برای تحقق دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

 

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ارائه سرویس های با کیفیبت به مردم تاکید دارد، گفت: ما باید حامی بخش خصوصی باشیم تا سرمایه گذاری های استانی بتواند فرصت اشتغال را برای جوان های منطقه فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در فضای  ICT کشور و استان ها می تواند زمینه را برای تحقق اصل 44 قانون اساسی فراهم کند، افزود: در زمینه دفاتر پیشخوان و دولت الکترونیک نیز درصدد حل مشکلات مردم  هستیم.

 

در ادامه مراسم مهندس پاکزاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی آذربایجان شرقی گفت: دو سند دیتا سنتر و CALL سنتر استان آذربایجان  شرقی در دستور کار قرار دارد که یکی از این سندها با حضور مهندس جهانگرد در استانداری به امضا رسیده و سند دوم نیز در این سفر با حضور دکتر واعظی امضاء خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه دیتاسنتر استان آذربایجان شرقی تا اواخر شهریورماه نهایی و قابل بهره برداری است، افزود: سند دوم نیز با حمایت وزیر ارتباطات تا پایان سال قابل بهره برداری است.

 

پاکزاد از عملیاتی شدن مراحل دولت الکترونیک در استان خبر داد و گفت: با تمام قوا در حمایت از بخش خصوصی تلاش می کنیم.

 

در ادامه نشست مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی دولت اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به بحث تغییرساختار اصلاح اداری دارد وسرمایه گذاری در بخش زیرساختهای فناوری اطلاعات از برنامه های دولت است.

 

 وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در این بخش بسیار سریع باز می گردد و سودده است، ادامه داد: از تمام شرکتهای دانش بنیان در استان آذربایجان  شرقی حمایت می کنیم.

 

وی تصریح کرد: سعی می کنیم در پروژه های CALL سنتر و دیتا سنتر همه گونه منابع را در اختیار استان قرار دهیم تا بهره برداری تا اواخر مهر ماه انجام شود.

 

در پایان مراسم فعالین بخش ICT استان مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-21 12:34

افزودن دیدگاه جدید