کد مطلب: 

15889

آغاز فروش کمپین تابستانه اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران، گفت: متقاضیان استفاده از کمپین تابستانه اینترنت پرسرعت می توانند علاوه بر تماس با شماره 2020 به مراکز مخابرات استان تهران و یا به سایت WWW.TCT.IR مراجعه کنند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمدرضا بیدخام هدف از برگزاری این کمپین را ارائه خدمات و امکانات بهتر به متقاضیان اینترنت پرسرعت و جذب مشتریان جدید اعلام کرد و گفت: مشخصات این کمپین عبارت است از قرارداد یکساله، ارائه سرعت دو برابر نسبت به محصولات استاندارد به مشترکین، مودم رایگان (مختص محصولات با قیمت ماهیانه 000/140 ریال و بالاتر)، دانلود شبانه رایگان بین ساعات 1 تا 7 بامداد (مختص محصولات با قیمت ماهیانه 000/140 ریال و بالاتر)، ارائه GB2 حجم اضافه رایگان ماهیانه در صورت عدم درخواست مودم رایگان از سوی مشترک، قرعه کشی هفتگی برای یک دستگاه Laptop و قرعه کشی روزانه 10 عدد Hard External (مختص محصولات با قیمت ماهیانه 000/140 ریال و بالاتر) است.

 

وی در پاسخ به این سوال که کمپین به چه مشتریانی تعلق می گیرد گفت: مشتریان جدید و یا تنها برای مشترکین فعلی که دارای سرویس های نامحدود هستند امکان تغییر وضعیت به کمپین تابستانه وجود دارد. امکان تغییر وضعیت از سایر کمپین ها به کمپین تابستان وجود ندارد و کلیه قراردادهای این کمپین حداقل یک ساله می باشد.

 

بیدخام روش پرداختی در این کمپین را بصورت پس پرداخت و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکین اعلام کرد.

 

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت که مستاجرین می توانند در صورت داشتن قرارداد یک سال ملکی از زمان درخواست، از سرویس با مودم رایگان استفاده کنند و در صورت نداشتن قرارداد یک ساله از سرویس بدون مودم رایگان با دریافت 2 گیگا بایت ترافیک رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-27 17:35

افزودن دیدگاه جدید