کد مطلب: 

14119

جدیدترین رتبه‎ی سایت سیتنا در الکسا/ CITNA Alexa Traffic Rank

برای دیدن جدیدترین رتبه‎ی پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات "سیتنا" در سایت مرجع رتبه بندی الکسا اینجا کلیک کنید.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی "سیتنا" دارای مجوز انتشار بین الملل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حاصل اندیشه و برآیند دیدگاهی است که می کوشد گامی موثر در اطلاع رسانی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بردارد. در این راستا "سیتنا" به عنوان پایگاه تخصصی در حوزه‎ی ICT با ساختار خصوصی علاوه بر انعکاس اخبار، رخدادها و رویدادهای این حوزه با ایجاد وبگاهی تعاملی امکان انتشار نقطه نظرات، یادداشت ها، مقاله‎ها و مطالب دریافتی از سوی مخاطبان را فراهم نموده است.

 

با ایجاد این زمینه، فعالان و متخصصان این حوزه و شرکت‎های بخش خصوصی نیز می‎توانند آخرین دیدگاه‎ها و اخبار فعالیت‎های خود را برای انتشار در اختیار این پایگاه قرار دهند. همچنین، نمایشگاه‎ها، سمینارها، کلیپ‎ها و عکس‎های دیدنی مرتبط با بخش ارتباطات نیز از طریق این وبگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

امید است، این پایگاه با نگاهی نو و تخصصی به مقوله‎ی فناوری اطلاعات و ارتباطات بتواند گام موثری در اطلاع رسانی رخدادهای این حوزه بردارد و سهمی هر چه اندک در رشد و ارتقای هر چه بیشتر صنعت ارتباطات در کشور عزیزمان ایران داشته باشد و در نهایت زمینه‎ی هر چه آسان تر تبادلات و تعاملات بین المللی درون بخشی بین متخصصان را فراهم نماید.

 

گفتنی است؛ در حال حاضر سیتنا تنها در دامنه‎های CITNA.NET ، CITNA.IR و SITNA.IR قابل دسترسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-17 20:19

افزودن دیدگاه جدید