کد مطلب: 

1190

جنگ سامسونگ با اپل به آگهی‌های تبلیغاتی هم رسید! + لینک کلیپ

جنگ سامسونگ با اپل به آگهی‌های تبلیغاتی هم رسید! + لینک کلیپ

این روزها کسی نیست که از این موضوع باخبر نباشد که اپل و سامسونگ سایه هم را با تیر می‌زنند، اما در همین حال هنوز اپل از قطعات سامسونگ برای ساخت دستگاه‌های محبوب خود بهره می‌برد.

 

به گزارش سیتنا از فارنت، جنگ اصلی این دو از زمانی آغاز شد که سامسونگ اولین اسمارت‌فون‌های خود در سری گالاکسی را به بازار عرضه کرد و آنجا بود که اپل به خاطر آنچه که آن را شباهت فراوان این تلفن‌های همراه به آیفون می‌دانست از سامسونگ شکایت کرد و شکایت طرفین از هم در دادگاه‌ هم مطرح شد.

 

حالا جنگ این دو شرکت که هر روز بالاتر می‌گیرد وارد فاز تازه‌ای شده تا آنجا که سامسونگ با ساخت آگهی تبلیغاتی به طور مستقیم آیفون را هدف گرفته است تا انجا که براحتی این آگهی تبلیغاتی را می‌توان آنتی‌آیفون نامید.

 

در این آگهی تبلیغاتی مشتریان مشتاق شرکت اپل در شهرهای مختلف، ظاهرا برای خرید آیفون جدید در صف ایستاده‌اند و در همین حال یک رهگذر که به طور تصادفی یک گالاکسی آخرین مدل در دست دارد به نحوی از برابر آنها گذر می‌کند و این‌گونه است که مشخصات این گالاکسی باعث تعجب حاضران در صف می‌شود.

 

صرف‌نظر از بی اساس بودن این ایده که کسی که به دنبال خرید جدیدترین مدل آیفون است، اطلاعی از مشخصات دیگر اسمارت‌فون‌ها ندارد، سامسونگ هوشمندانه تعصب و علاقه خاص برخی مشتریان اپل را نشانه گرفته که حاضر به تفکر در خصوص مشخصات محصولات دیگر شرکت‌ها نیستند، در حالی که در برخی اوقات این محصولات حتی در مشخصات بر محصولات آیفون برتری نیز دارند.

 

این ویدئوی تبلیغاتی در واقع از فرصت به وجود آمده بهره می‌برد که با عرضه‌ی آیفون ۴S، اپل تکنولوژی متفاوتی نسبت به آنچه که مشتریان مشتاق و همیشه در صف در جیب و یا دست خود داشتند برای عرضه به آنها نداشت.

برای دیدن کلیپ تبلیغاتی کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-09 13:17

افزودن دیدگاه جدید