کد مطلب: 

285066

دور زدن رجیستری آیفون 14 با استفاده از دانگل اینترنت!

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، می‌گوید: در سال گذشته و بعد از ممنوعیت رجیستری آیفون 14، برخی با روش‌هایی مثل استفاده از دانگل اینترنت این گوشی‌ها را فعال و در حال استفاده از آن هستند.
دور زدن رجیستری آیفون 14 با استفاده از دانگل اینترنت!

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، مهدی عبقری، با اشاره به آخرین وضعیت واردات برخی مدلهای  آیفون از جلمه سری های 14 و 15 گفت: به دلیل شرایط تحریمی، کمبود ارز و ارزبر بودن آیفون‌ واردات و رجیستری برخی مدلهای آیفون همچنان ممنوع است.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل گفت: آمریکا واردات فرش و پسته ایران را محدود کرده است. تصمیم ایران در ممنوعیت واردات آیفون به نوعی عملکرد تقابلی در جهت این اقدام بوده است.

وی با اشاره به اینکه، واردات تجاری و مسافری آیفونهای 13 و ماقبل همچنان پا برجاست، گفت: واردات این دسته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشم گیری داشته و واردات تجاری از طریق رویه واردات از محل صادرات خود، عمدتا توسط افرادی که در حوزه صادرات فعالیت دارند انجام می‌شود.

وی گفت: در سال گذشته و بعد از ممنوعیت رجیستری آیفون 14، برخی با روش‌هایی مثل استفاده از دانگل اینترنت این گوشی‌ها را فعال و در حال استفاده از آن هستند. یکی از دغدغه‌های انجمن این بود که ادامه این روند باعث شود طرح موفق رجیستری به حاشیه و بیراهه رود.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تاکید کرد: طبق اعلام  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  استفاده از روشهای مختلف برای دور زدن ممنوعیت رجیستری آیفون 14 قابل شناسایی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-09-12 23:19

افزودن دیدگاه جدید