کد مطلب: 

262733

چگونگی خروج از حساب کاربری در واتس‌اپ

بسیاری از کاربران واتس‌اپ این برنامه را علاوه بر گوشی خود در دستگاه‌های دیگری نیز اجرا می‌کنند که می‌تواند ایمنی حریم خصوصی کاربران را کاهش داده و موجب نفوذ هکر‌ها به حساب آن‌ها شود، در این گزارش روشی برای خروج از حساب کاربری واتس‌اپ را بیان می‌کنیم.
واتس‌اپ

به گزارش سیتنا به نقل از آنا، کاربرد متنوع و گسترده شبکه‌های اجتماعی موجب شده در طول روز کاربران ساعت‌ها از این برنامه‌ها استفاده کرده و فعالیت‌های گوناگونی را در آن‌ها انجام دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با استفاده از روشی ساده از حساب کاربری خود در فضا‌های متفاوت خارج شوند که در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد:

به عنوان مثال زمانی که برای انجام پروژه‌ای به مکانی غیر از محل کار خود می‌روید برنامه واتس‌اپ را در رایانه موجود در آن مکان اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود می‌شوید، اما پس از اتمام کارتان فراموش می‌کنید از حساب کاربری خود خارج شوید.

در چنین حالتی کاربران دیگر در صورت برقراری اتصال بین آن برنامه‌های واتس‌اپ گوشی و رایانه می‌توانند پیام‌های شما را بخوانند. از همین رو توصیه می‌شود پس از اتمام فعالیت در واتس‌اپ از طریق برنامه این پیام‌رسان در گوشی خود به قسمت linked devices رفته و دستگاه‌هایی را که برنامه روی آن‌ها در حال اجرا است مشاهده و با لمس هر کدام از آن‌ها گزینه log out را بزنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-26 11:46

افزودن دیدگاه جدید