کد مطلب: 

257043

مشخصات گوشی‌ Zenfone 8 ایسوس لو رفت

در اطلاعات منتشر شده از این گوشی شاهد استفاده از یک پردازنده Snapdragon 888 هستیم که تا حافظه رم 16 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
مشخصات گوشی‌ Zenfone 8 ایسوس لو رفت

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری که به تازگی منتشر شده است خبر از عرضه گوشی ایسوس Zenfone 8  در 12 ماه مه می‌دهند. اما چیزی که کاربران را به شدت مشتاق معرفی این گوشی کرده، انتشار اخبار متعددی درباره این دو گوشی است که نشان می‌دهد یکی از آن‌ها دارای دو صفحه نمایش است. در اطلاعات منتشر شده از این گوشی شاهد استفاده از یک پردازنده Snapdragon 888 هستیم که تا حافظه رم 16 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این میزان حافظه رم بستگی به حافظه داخلی که کاربر برای گوشی خود انتخاب می‌کند خواهد داشت؛ گفتنی است حداکثر حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت اعلام شده است.

نمایشگر گوشی Zenfone 8 در ابعاد 5.92 اینچی و با کیفیت FullHD+ طراحی شده و ظاهرا از نرخ تازه سازی 120 هرتزی استفاده می‌کند که ساخت این نمایشگر بر عهده شرکت سامسونگ بوده است. در حال حاضر مشخص نیست بدنه استفاده شده در این گوشی از چه جنسی ساخته شده است اما می‌توان حدس زد که در این گوشی از یک قاب میانی فلزی و یک ورق Gorilla Glass برای بخش‌های پشتی اضافی این گوشی استفاده شده باشد.

بر اساس اطلاعات در دسترس ابعاد بدنه این گوشی 148 x 68.5 x 8.9mm اعلام شده است و وزن حدودی آن نیز 169 گرم خواهد بود. باتری استفاده شده در این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت اعلام شده است و از قابلیت شارژ 30 وات پشتیبانی می‌کند. در بخش خارجی این گوشی شاهد استفاده از یک جک 3.5 میلی متری هدفون با پشتیبانی از کیفیت صدای HiFi هستیم. در بخش دوربین نیز باید گفت این گوشی از دوربین دوگانه استفاده می‌کند و لنز اصلی کیفیتی 64 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید کیفیتی 12 مگاپیکسلی دارد که توانایی فیلمبرداری با کیفیت 8K یا 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-09 15:58

افزودن دیدگاه جدید