کد مطلب: 

241876

سامسونگ در مورد اختلال عجیب امنیتی توضیح داد

هفته گذشته میلیون‌ها نفر از کاربران سامسونگ در سراسر جهان یک پیام اطلاع رسانی عجیب را بر روی گوشی‌های خود دریافت کردند که تنها حاوی عدد یک بود و حالا سامسونگ در این زمینه توضیح داده است.
سامسونگ در مورد اختلال عجیب امنیتی توضیح داد

به گزارش سیتنا به نقل از رجیستر، مشکل یادشده مربوط به اپلیکیشن Find my Mobile سامسونگ بوده و سامسونگ وقوع این مشکل را ناشی از یک نقص امنیتی دانسته است.

وب سایت سامسونگ در انگلیس وقوع این مشکل را حاصل یک نقص فنی دانسته که تنها برای ۱۵۰ نفر مشکل امنیتی ایجاد کرده است. نگرانی‌ها در این زمینه زمانی ایجاد شد که تعداد اندکی از کاربران اعلام کردند آنها شاهد داده‌های شخصی گوشی‌های برخی کاربران دیگر بر روی گوشی‌های خود به دنبال ارسال عدد یک و پس از ورود به فروشگاه آنلاین این شرکت بوده اند.

بنا بر اعلام سامسونگ از جمله اطلاعاتی که به دنبال وقوع این نقص فنی قابل مشاهده بوده، می‌توان به چهار رقم آخر کارت اعتباری و نام و آدرس کاربران دیگر در زمان ورود به حساب کاربری اشاره کرد. سامسونگ برای حل این مشکل مجبور به غیرفعال کردن قابلیت لاگین شد و بعد از رفع نقص امکان لاگین را مجدداً به وجود آورد.

کاربران در زمان ورود به بخش حساب کاربری فروشگاه آنلاین سامسونگ با شماره‌های همراه، آدرس‌های ایمیل، آدرس‌های ارسال بسته‌های پستی و فهرست سفارشات اخیر افراد هم مواجه شده اند.

تحلیل گران امنیتی می‌گویند هنوز به طور دقیق مشخص نیست چه مشکلی عامل این رویداد بوده و سامسونگ باید توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-25 14:51

افزودن دیدگاه جدید