کد مطلب: 

217095

دور جدید مشکلات اوبر آغاز شد!

مشکلات جدید اوبر آغاز شده است، چرا که دو زن از اهالی تنسی از این شرکت شکایت کرده اند. محور این شکایت به عدم اخراج راننده متجاوز شرکت اوبر باز می‌گردد.
دور جدید مشکلات اوبر آغاز شد!

به گزارش سیتنا به نقل از سی نت، این 2 زن ال تنسی، به دلیل سهل انگاری از اوبر شکایت کرده اند، زیرا این شرکت موفق به اخراج این راننده متهم به تجاوز جنسی نشده است.

این دادخواست، که در شهرستان همیلتون، تنسی منتشر شده است، ادعا می کند که شاکی های مذکور توسط راننده 26 ساله؛ جان کایل لین، سال گذشته در شهر همیلتون، مورد حمله قرار گرفتند. پرونده دعوی در تاریخ 20 ژوئیه سال جاری ثبت شده است و اکنون برای بار دوم به آن پرداخته می شود.

بر اساس این پرونده، اگرچه اوبر در زمان شکایت زنان مذکور و بر اساس شواهند راننده متجاوز را شناسایی کرده، اما هیچ اقدام خاصی برای دستگیری یا اخراج وی ترتیب نداده است.

پژوهش های «سی ان ان» در اوایل سال جاری نشان داد که بیش از 120 راننده لیفت و اوبر طی 4 سال گذشته حملات مختلفی بر علیه مسافران ترتیب داده اند.

سخنگوی اوبر در یک بیانیه ایمیلی در این خصوص گفت: "آن چه مطرح شده بسیار ناخوشایند است  و این راننده  به شکل دائی از برنامه مذکور خارج می شود."

ویلیام ریجر، وکیل شاکیان نیز در قالب یک بیانیه ایمیلی گفت: "در حال حاضر ما در مراحل اولیه رسیدگی به شکایات هستیم و اعتقاد داریم که موفق شده ایم این اتهامات را اثبات کنیم."

دو شاکی پرونده به دنبال حداقل 25 هزار دلار خسارت هستند. باید دید نتیجه این دادگاه چه خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-16 09:46

افزودن دیدگاه جدید