کد مطلب: 

203407

تبلیغات تروریست‌ها باید دو ساعته از اینترنت حذف شود

ترزا می نخست وزیر انگلیس از شرکت‌های اینترنتی خواست تا ظرف مدت دو ساعت تبلیغات و پیام‌های ارتباطی تروریست‌ها را از فضای مجازی حذف کنند.
تبلیغات تروریست‌ها باید دو ساعته از اینترنت حذف شود

به گزارش سیتنا به نقل از گاردین، وی گفته است: گروه های تروریستی می دانند که لینک به تبلیغات آنها به سرعت پاک می شود و لذا در تلاش هستند با سرعت هر چه تمام تر مطالب تهیه شده خود را در فضای مجازی منتشر و بازتکثیر کنند تا جلوی حذف کامل آنها را بگیرند.

ترزا می افزود: به همین علت تبلیغات یادشده نه تنها باید از اینترنت حذف شوند، بلکه سازمان های دست اندرکار باید ابزار خودکاری ابداع کنند که شناسایی و حذف این نوع محتوا را تسهیل نماید.

به گفته وی صنعت باید سریع تر رشد کند و فرایند شناسایی و حذف محتوای مربوط به تروریست ها را تسریع کند. همچنین باید فناوری های جدیدی ابداع شوند که اصولا ارسال و آپلود چنین محتوایی را ناممکن کنند.

نخست وزیر انگلیس قصد دارد در جریان نشستی با همتایان فرانسوی و ایتالیایی خود و با حضور مدیران شرکت های فناوری این موضوعات را به بحث بگذارد. بررسی ها حاکیست در حال حاضر حذف این نوع محتوا از سرویس های وابسته به گوگل، فیس بوک و غیره حدود 36 ساعت به طول می انجامد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-25 10:05

افزودن دیدگاه جدید