کد مطلب: 

201730

رسیدن به اقتصاد دانش بنیان پل صنعت و دانشگاه

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: تنها راه ایجاد ارزش افزوده توسعه شرکت های دانش بنیان است.
رسیدن به اقتصاد دانش بنیان پل صنعت و دانشگاه

به گزارش سیتنا، معصومه آقاپور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس انسجام، وحدت و قدرت جهان اسلام را بار دیگر به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در خصوص نقش شرکت‌های دانش بنیان در رونق اقتصادی، اظهار کرد: در حال حاضر دو راه برای پیشرفت این شرکت وجود دارد یکی تکرار سود آوری گذشته و دیگری ابتکارهای خلاقانه و نوآورانه برای ایجاد ثروت در کشور است.

آقاپور با تاکید بر اینکه بین سود و ثروت تفاوت عمده ای وجود دارد، ادامه داد: سود زمان محدود دارد در حالی که ثروت ماندگار است و دسترسی در این زمینه رو به افزایش است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان قدرت علم و ثروت را به هم متصل می کند، افزود: لازمه قدرت تکنولوژی، حرکت شرکت های دانش بنیان در کنار صنعت به منظور ایستادگی در برابر طوفان‌های اقتصادی و تعادل بازار است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا اولین قدم در شهرستان شبستر برداشته شده که در این شهرستان اولین اتاق بازرگانی و صنعت در دانشگاه شبستر به منظور ارتباط صنعت‌گران با اساتید تشکیل شده است.

وی شرکت های دانش بنیان را پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت عنوان و خاطرنشان کرد: این شرکت چرخنده صنعت و دانشگاه است که اگر این چرخنده وجود نداشته باشد هردو تخریب می شود.

آقاپور با اشاره به امکان مهار خام فروشی با توسعه شرکت‌های دانش بنیان، افزود: ایجاد ارزش افزوده حاصل از عملکرد شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است و باعث مهار خام فروشی نیز می شود.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش شرکت های دانش بنیان در ارتقای بهره‌وری، گفت: اولین اقدام در رابطه با بهره وری این است که باید بازار براساس سلیقه مشتری و امکانات تولید سنجیده شود که این امر بهره‌وری کیفی، کمی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-27 20:08

افزودن دیدگاه جدید